Part 14

4.1K 391 4
                                    

Ketika aku sedang memegang lengannya untuk bantu. Jungkook terus memegang bahuku dan di hentakkan di dinding. Tapak tangan kirinya dihentakkan di dinding di sebelah kepalaku manakala tangan kanannya yang di penuhi darah itu mengusap pipi ku. Aku terkejut dengan perbuatannya.

"Huhh~ nak minta maaf. Kau ingat aku maafkan kau ker kali nii. Ehh tak lah perempuan. Kau ni tak habis2 minta maaf. Aku dah jemu dengan maaf kau turh. Perempuan macam kau ni perlu di ajar." Kata Jungkook sambil tangannya menyentuh bibirku.

"A apa nii Jungkook?" Kata ku sambil pandangan aku dialih ke kanan kerana aku dapat merasakan jarinya merayap di bibirku. Air mataku mula bergenang.

"Takut kerr. Aku ingatkan kau tak takutkan aku. Tak pe aku ajar kau dengan cara yang paling lembut." Balas Jungkook sambil bibirnya dirapatkan di mukaku.

Aku cepat2 menolak badan Jungkook ke belakang.

"Aku rasa kau tak betul, mungkin hentakkan tu terlalu kuat." Kata ku sambil tangan kananku menyentuh dahinya yang berdarah.

"Huh tak betul? Tak betul pun sebab kau." Balas Jungkook perlahan sambil tangannya memaut pinggangku.

"Apa nii Jungkook. Lepaskan lah aku. Aku tak suka lah." Kata ku dengan air mata yang mengalir keluar.

Jungkook yang melihat aku yang sudah mengalirkan air mata cepat2 melepaskan pegangannya dari pinggang aku. Aku cepat2 kebelakangkan badan aku dan jauh daripadanya.

Aku menundukkan kepala ku dan air mata ku mengalir tanpa henti. Aku mengegam tanganku sekuat-kuatnya.

Jungkook melangkah satu tapak ke hadapan sambil tangannya menghulur keluar untuk memegang tanganku tetapi aku melangkah satu tapak ke belakang.

Bersambung...

First Love with Malaysian PeopleWhere stories live. Discover now