Part 45

774 29 3
                                    

Sapa rindu Kat dengan Nash angkat tangan!!!! Hahahha lets start!!

"Tell me how much do you love me?"

Matahari menyinari masuk ke celah-celah langsir. Silauan cahaya menganggu tidur Kat. Kat membuka matanya perlahan-lahan dan melihat Nash melentok kepala di tepinya. Pipi Nash diusap lembut lalu dihadiahkan morning kiss. Nash membuka matanya melihat Kat lalu dihadiakan sebuah senyuman.

"Dah okay?" Soal Nash kepada Kat.

"Sikit" balas Kat.

"Hurmm okay saya dah lambat nie nak pergi kerja" ujar Nash.

"Kejaplah 5 minit please" pujuk Kat memeluk erat pinggang Nash.

"Kalau ceni saya tak payah pergi kerja lahh"

"Kejap jerr 5 minit"

"Okay sayang. Anything for you" kata Nash.

***

Setelah selesai makan pagi Nash terus bergerak ke pejabatnya. Kakinya melangkah masuk ke dalam syarikat. Semua pekerja menunduk hormat dan ada yang mengucapkan selamat pagi. Beg jinjing diletakkan di atas meja. Tali leher dilonggarkan sedikit. Setiausaha Nash masuk ke dalam biliknya.

"Ada apa-apa appointment dak hari nie?" Soal Nash.

"Meeting dengan Datuk Jaafar and lunch dengan Tuan Nial Raidar"

"Tuan Nial?"

"Yahh CEO Empire Holding"

"Okay"balas Nash.

***

Nash memarkir keretanya di hadapan hotel. Nash berjalan masuk ke dalam hotel dan menuju ke tempat yang hendak dijumpa oleh Nial.

"Nial?" panggil Nash.

"Yahh its me. Makanan dah sedia silakan" pelawa Nial.

"Apa tujuan Nial panggil papa nie?" Soal Nash.

"Papa? hahahaha siapa anak kau? Kau tak layak digelar papa! Kau ingat umur kau dengan aku hanya beza 3 tahun saja!" getus Nial.

"Tujuan aku panggil kau sebab aku nak kau tinggalkan mummy aku! Senang cerita ceraikan dia! Sebab aku tak rasa kau boleh bahagiakan dia!"

"Watch ur mouth!!! Aku tau tugas aku sebagai suami. Aku mampu bahagiakan dia! Aku tau apa yang baik dan tidak baik bagi dia! Aku takkan lepaskan dia" tengking Nash.

"Kau nak lepaskan dia atau kau nak aku guna cara kasar? Don't you ever play with me!" balas Nial.

"Aku takkan bagi kau dekat dengan dia walaupun kau anak dia! Memang aku jahat sebab bunuh ayah kau tapi tak bermakna aku jahat selamanya!!! Ingat tu sampai mati!!!"" jerkah Nash berlalu pergi.

"Kau main dengan api Nash. Kau silap" senyuman sinis terukir di bibir Nial.

***

Nash melulu masuk ke dalam rumah. Kat yang melihat Nash seperti itu tidak berani hendak menegur. Nash menghentak begnya di atas katil. Tali leher dilonggarkan terus kakinyaa berjalan masuk ke dalam bilik air. Sedang asyik mandi kata-kata Nial terngiang-ngiang di telinganya.

"Arghhhh!!!!!" Jeritt Nash. Kat tersentak lalu pergi mengetuk pintu bilik air.

"Awak okay?" soal Kat.

Nash memandang cermin di bilik air dengan perasaan penuh geram. Seakan-akan ada bayangan Nial sambil berkata seperti tengah hari tadi. Satu tumbukan dibuat oleh Nash terhadap cermin itu. Tangannya berdarah lalu pintu bilik air dibuka. Kat melihat tangan Nash berdarah lalu mencapai tangan Nash.

Last LoveWhere stories live. Discover now