Part 21

1.7K 51 4
                                    

"Finally I already married"

Badan Diana direbahkan di atas katil. Penat yang tak terhingga melanda. Persandingan sudah selesai jadi boleh lah dia berehat. Diana tidak sempat memejamkan matanya. Syafiq membuka pintu hotel. Mereka bermalam di sini semalaman. Diana bangun dan membuka lilitan di kepalanya. Syafiq melabuhkan punggungnya di birai katil. Perbuatan Diana diperhatinya. Syafiq mengambil tuala lalu membilas badannya. Nafas lega dihembus oleh Diana.

"Dian" Syafiq yang selesai mandi keluar bersama tuala dipinggangnya. Six packs Syafiq agak mengugat hati para wanita yang melihatnya.

"Ya" Diana memusingkan badannya menghadap Syafiq. Ya la orang cakap mana kita boleh membelakangkan mereka.

"Our first night" Syafiq senyum nakal. Keningnya dijongket. Diana hanya mampu menelan air liur. Diana menggapai bantalnya dan tersengih memandang Syafiq.

"Not now bro" Diana membuat percakapan ala-ala minah gangster.

"Then, when?" Syafiq menggosok tengkuk belakangnya.

"I don't know and I don't want to know but please stay away from me only this night" mata Diana dikerdipkan berkali-kali.

"Okay" Syafiq memuncungkan mulutnya. disarungkan dan merebahkan dirinya di atas katil comforter ditariknya. Diana menepuk bantalnya lalu merebahkan dirinya di atas sofa.

***

Kat membuka lilitan tudungnya. Badanya yang sudah melekit dibersihkannya. Kat keluar bersama robe dibadannya Danial memeluknya dari dari belakang rambut yang dibalut tuala di bukanya. Bibir Danial meliar di leher Kat. Love bite ditinggalkan di leher Kat. Segera Danial ditolak oleh Kat.

"Please" ujar Kat menggusap lehernya.

"But why?" Danial terpaku seketika.

Kat tidak membalas malah terus merebahkan dirinya. Comforter ditarik untuk menutupi badanya. Keluhan yang panjang dilepaskan Danial. Danial tidak tahu kenapa dengan Kat. Sedangkan pagi tadi mood Kat okey malah lepas persandingan Syafiq mood Kat berubah. Syafiq membuka bajunya dan membilas badan. Badannya direbahkan di sebelah Kat.

***

Sofia jumpa I dekat pavilion pukul 10:00 pagi -sent-

After 2 minutes

Okay Adam -Fav bunny-

Good night my Fav bunny I love you -sent-

I love you more Adam -Fav bunny-

Telefon Adam diletakkan di tepi. Lampu tidur dikatupnya. Tak sabar dia hendak menunggu esok. Esok adalah hari yang bersejarah dalam hidupnya. Sofia iaitu teman wanita Adam Harith akan dilamar olehnya. Matanya dipejam dan selimut ditariknya.

Keesokan pagi Adam bangun mengerjakan solat subuh. Baju polo hitam dipakainya bersama jeans hitam yang agak feet. Jam G-Shock dipakainya. Kasut kulit berwarna coklat diaarungkannya. Adam turun memyalami orang tuanya. Kunci kereta digapai lalu menghidupkan kereta. Adam tiba di Pavilion, kaki Adam memasuki Pavilion mencari kelibat Sofia. Sofia yang sedang menghirup minumannya ternampak Adam dan memanggilnya.

Last LoveWhere stories live. Discover now