Teaser and author's note

2.7K 134 23
                                    

Assalamualaikum WBT... Saya nak bagitahu pada semua readers yang saya tak boleh update SASA ( Senior Aku, Suami Aku?!) Sehingga habis cuti raya sekolah. Saya minta maaf sangat-sangat..🙏🙏.. Saya harap readers bersabar ye.. Phone saya tgh rosak jadi susah nak update. Ni pun pinjam tab orang kalau tak saya tak boleh update langsung. Jadi untuk menghilangkan rindu readers semua, saya belanja teaser sikit. #TeamFaRul / #TeamSyaFiqa (Fatin&Syarul) atau #TeamFaWan / #TeamSyazIqa (Fatin&Syazwan).

~~~~~~~~~~~

"What?! Fatin tak nak bertunang!!" Jerit Fatin.

"Alah.... Bertunang je. Nanti bila dah habis belajar baru kahwin." Pujuk Puan Nurliza.

"I don't want to engage !! This is very ridiculous... Fatin baru 16 years old. Tu pun tak termasuk birthday, kalau masuk. Fatin ni masih 15 tahun. Terlalu muda untuk semua ni. Lagipun Fatin tak nak sebab benda ni, pelajaran Fatin terganggu. Fatin stress." Kata Fatin membantah.

" Ummi bukan apa. Ni semua untuk kebaikan kamu . Lagipun orang yang akan bertunang dengan kamu ni. Orang yang kamu dah kenal."

"Siapa?"

"Anak Aunty Fasha & Uncle Syafieq." Kata Puan Nurliza membuatkan Fatin terkejut. 'Jangan kata salah seorang dari dua manusia tu akan jadi bakal suami aku.' monolog Fatin

" Anak yang mana satu?"

"Sya.....

~~~~~~~~~~~~

Apa?!
Fatin kena bertunang?!
Tapi dengan siapa?!

Okay saya bagi klu sikit..
Orangnya ialah antara Syarul atau Syazwan.

Kalau nak tahu siapa..Kenalah stay tune...

Saya nak readers vote melalui komen sama ada readers pilih #teamfarul / #teamsyafiqa iaitu team Fatin&Syarul atau pilih #teamfawan / #teamsyaziqa iaitu team Fatin&Syazwan. Wajib vote sebab vote ni akan menentukan ending cerita ni.
JanganLupa Vote+Comment tau!!

Saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua pembaca dan penyokong cerita SASA ni. Saya minta maaf kalau ada kekurangan, tersalah bahasa dan typo dalam cerita ni. Saya harap readers enjoy baca cerita ni. Thanks for your support. Insyaallah, saya akan cuba sehabis baik.
Love💕,
Fn.zlkfli (finaz)..

Fatin Narfiqa ( Discontinued )Where stories live. Discover now