。 •́ ● ( 20 ) ● •̀ 。

112K 1.4K 20
                                    

🌺🌺🌺

Mia menguis kakinya di tepi kolam, bermain dengan air sementara menunggu kepulangan Zafran dari solat jumaat. Teringat wajah Zafran tadi, masih mahu melanjutkan merajuk dia ok. Dari tempat kereta di sekolah sehingga ke rumah. Diam tidak bercakap langsung. Macam tu sekali pasrahnya.

Mia melihat garaj kereta, mahu lihat sama ada Zafran sudah pulang ke belum. Kereta merah milik Zafran kelihatan di situ, dah balik? Macam mana tak perasan ni.

Bingkas Mia bangun dan masuk ke dalam rumah. Kelihatan mamanya sedang membaca majalah di ruang tamu. Kakinya mendekati mamanya.

"Ma? Zaf mana?" Tanyanya sambil matanya melilau mencari kelibat Zafran. Namun tiada, bayang-bayang pun tak nampak. Dekat bilik ke?

"Zafran? Mama rasa dekat atas tadi,"

Fuh, merajuk betul tu.

"Kamu berdua bergaduh ke?" Datin Maria memandang Mia. Anak perempuannya ni nakal tak bertempat. Kesian dekat menantu dia.

"Hah? Ish mama ni, mana ada gaduh. Mia naik atas dulu,"

"Erm iya lah. Lunch nanti turun,"

"Ok ma," Mia menuju ke tangga.

Perlahan-lahan nafas di tarik dan di hembus. Tombol pintu di pulas dan di tolak, Mia mengintai dahulu mencari kelibat Zafran.

Lah dah tidur ke?

Mia mendekati Zafran yang berada di atas katil itu. OMG. Terkebil-kebil mata Mia melihat tubuh Zafran yang terdedah. Zafran memang selalu tidak memakai baju jika mahu tidur.

Mia mengigit bibirnya, tergoda melihat abs yang dibina oleh Zafran. Dia bergerak naik ke atas katil, mata nakal meliar melihat tubuh Zafran. Melihat dada bidangnya dan lengan Zafran membuatkan Mia geram. Tubuh fit Zafran benar-benar mengancam sekarang ini. Oh god i really wanna touch them badly.

"Baby?" Panggil Mia dengan suara mengodanya. Tangannya naik mengusap dada.

Zafran mengeliat seketika sebelum membuka matanya.

"Penat ke?" Bisik Mia sambil hidungnya mengelus pipi Zafran. 

"Erm sayang.." Serak suara Zafran memanggil Mia. Mata kuyunya memandang wajah Mia.

"Ya," Hidung Mia menyentuh hidung Zafran dan merenung Mata Zafran yang kemerahan dan kuyu menandakan dia masih mengantuk dan penat.

"Baby nak lunch?"

Zafran memeluk tubuh Mia yang makin menindihnya, "Nak lunch sayang boleh?"

Mia menguis bibir Zafran dengan jarinya.

Sekali sekala mengoda suami sendiri tak apa kan?

Mia bangkit dari menindih Zafran dan dia duduk di atas perut Zafran. Tangannya mula membuka t-shirt yang di pakai, mendedahkan tubuh atasnya yang hanya berbalut bra biru yang di pakainya. 

Zafran menelan air liur melihat tubuh Mia. Tangannya naik mencengkam pinggang Mia. 

Mia menggigit bibir mengoda Zafran. Ikatan rambutnya di lepaskan.

"Don't.. Don't bite your lips like that sayang,"

"Why?" Mia membalas dengan suaranya sehabis manja. Mia melihat wajah Zafran lebih dekat, pipi Zafran di pegang dan bibir seksi itu di kucupnya. Zafran dengan pantas membuka mulutnya. Bibirnya melumat bibir Mia dengan kasar.

Mia melepaskan ciuman mereka, termengah mengah dia mencari nafas. Zafran langsung tak bagi ruang untuk mencuri oksigen. 

Zafran bangun dan duduk, Mia spontan memeluk lehernya. Dalam keadaan begitu, membuatkan kedudukan Mia lagi tinggi kerana dia duduk di atas riba Zafran.

TEMPT ✓Where stories live. Discover now