。 •́ ● ( 09 ) ● •̀ 。

147K 1.6K 30
                                    

🌺🌺🌺

Mia merengus geram. Tangannya meraba meja di sebelah katilnya. Mengagau mencari jam loceng penguinnya yang sedang berbunyi nyaring.

Monday. Sekolah. Perhimpunan. Belajar. Beg Berat. Balik Lambat.

Ahhh malasnyaaa.

Mia berguling guling diatas katil bagi menghilangkan rasa mengantok. Dia betul - betul rasa malas sekarang ni. Dia mengiring menghadap jam loceng. Baru 5.30 pagi.

Dengan rasa malas dia bangun dari baringnya. Badannya di regangnya sebelum mencapai tuala dan menuju ke bilik mandi.

Mandi. Subuh.

Selelsai solat. Mia duduk di birai katil. Jam baru pukul 6. Tubuh di hempas di atas katil empuknya. Tubuhnya yang hanya berbalut singlet dan panties di biarnya.

Tangan mencari handphonenya di bawa bantal yang bergelimpang bersepah.

Notification di slide ke bawah.

1946 message from 12 chat

Mak aih, banyaknya chat.Baru tak on sehari. Mia malas mahu melayan orang yang chat dia. Jarinya laju menekan Gallery. Ibu jarinya scroll gambar baru yang dia tangkap.

Scroll.

Scroll.

Scroll.

Scr..

Ehhh kejap scroll atas balik.

Buntang mata Mia melihat gambar itu. Segera gambar itu di tekan. Terpapar gambar full screen itu.

Bila masa ada gambar ni?!

Yes muka Zafran Aieril yang terpapar di dada skrin handphonenya sekarang. Mia bingung. Bila masa gambar ni ada dalam handphone dia? Bahagian camera pula tu. So it's means yang Zafran yang guna handphone dia untuk tangkap gambar dia.

Mia merenung wajah kacak Zafran. Muka Zafran yang sedang tersenyum menampakkan barisan giginya yang cantik. Matanya automatik menjadi sepet apabila dia senyum.

Mia mengusap muka Zafran di skrin. Hensem. Serentak itu imbasan hari sabtu lepas menyinggah di kepalanya.

🌺🌺🌺

Mia terkejut. Dia diam tidak membalas ciuman Zafran yang makin rakus mengerjakan mulutnya. Tiba - tiba otaknya jadi blank tidak berfungsi.

Tangan Zafran yang tadi memeluk tubuh Mia perlahan melurut turun ke punggung Mia. Dengan geram di ramasnya punggung bulat yang seksi itu.

Mia mula teransang dengan sentuhan yang di beri oleh Zafran. Leher Zafran di paut dan bibirnya membalas ciuman Zafran. Bibir bawah Zafran di hisap dan di gigit manja.

Zafran mengangkat tubuh Mia sedikit dan automatik kaki Mia merangkul pinggang Zafran. Berpaut pada tubuh Zafran.

Mia mendesah apabila terasa sesuatu hangat dan keras menyentuh pinggulnya. Mia terasa seperti terkena renjatan elektrik apabila batang Zafran makin menekan biji berahinya yang timbul.

Baju singkat itu sudah mendedahkan sebahagian kaki panjang Mia. Menampakkan seluar dalam yang di pakainya. Seluar dalamnya yang nipis menjadikan Mia boleh rasa batang Zafran yang makin menekan biji berahiku.

It's my first time. Dia merasa nikmat dunia yang satu ini. Mia sudah mendesah memanggil nama Zafran. Mia tanpa sedar dia mengerakkan pinggulnya dan menekan kuat batang Zafran yang di sebalik seluar slack yang di pakai. Mia makin mengesel mahu merasa ke seluruhan batang Zafran.

Zafran sudah mengerang kesedapan di telinga Mia, "Fuck.."

Ciuman Zaftan makin liar bergerak ke bahagian leher Mia.

"Don't bite," Mia takut ia akan meninggalkan kesan. Zafran dengar jadi dia hanya menjilat leher seksi yang harum itu. Bibirnya makin turun ke lurah dada Mia.

Tak tertahan, Zafran menyembam mukanya di buah dada Mia.

"My favourite ever boobs,"

Zafran mengomol mukanya di dada Mia. Mia mengigit bibir menahan desahan kuatnya keluar. Dia takut dia tidak dapat tahan lagi, bahu Zafran di tolaknya, "We should s-top Zaf-ran," Terlepas erangan kecilnya apabila Zafran mengigit bahagian atas buah dadanya yang terdedah.

"Enou-enough Zafran" kata Mia lalu menolak perlahan muka Zafran perlahan. Zafran mendongak memandang Mia. Mukanya merah jelas riak nafsunya.

"Public Zafran. Bahaya. Let me down," Pinta Mia. Zafran diam dan mengucup bibir Mia sekejap. Sempat dia mengosok dan menekan batangnya pada pussy temban Mia sebelum menurunkan Mia.

Mia mengerling jam di tangannya. Dah nak pukul 3 petang. Time to go. Terus dia membuka pakaian di hadapan Zafran dan memakai kembali dressnya. Rambutnya yang kusut di betulkan.

Mia memandang Zafran yang juga sudah selesai mengemas dirinya.

"Jom," Mia menarik tangannya.

"Wait," Zafran menahan. Dia menarik muka Mia dan mencium bibir Mia sekilas.

"I want that you know, your are mine," Bisik Zafran di telinga Mia. Mia terkaku.

🌺🌺🌺

"Mia! dah bangun ke belum" lamunannya hilang. Terkejut dengan suara mamanya.

"Dah Ma tengah siap," balas Mia sambil melihat jam di dinding 6.20 pagi. Okay nak siap.

Kaki mendekati dresser untuk mengambil baju sekolahnya dan di sarung ke tubuhnya. Dah siap berpakaian, Mia berjalan menuju ke cermin. Rambutnya yang panjang paras pinggang di biarkan lepas. Mood nak ikat rambut tak sampai lagi. Selalu dia pergi sekolah memang dia akan ikat rambut. Dia cepat rimas jika rambutnya terlepas.

Jarinya mengambil lip balm dan di pakai di bibirnya. Kemudian dia mencapai cermin mata yang menjadi trending sekarang. Mata dia elok je. Saja nak jadi naughty girl hari ini. Sejujurnya mukanya nampak lagi cute and sexy bila mengenakan cermin mata. Bukan selalu nak goda budak lelaki sekolahnya.

Dah selesai, Mia turun mendapatkan keluarganya di ruang makan.

🌺🌺🌺

Mia berkerut dahi. Dia tidak selesa dengan pandangan orang di sekelilinginya yang memandangnya macam nak terkam. Majoritinya lelaki. Ada yang bersiul dan bergurau nakal dengannya. Tapi itu semua tidak di layan Mia. Dia selamba jalan melintasi mereka semua menuju ke dalam kelas.

Masuk saja dalam kelas. Semua senyap memandang Mia. Ah sudah. Mia berjalan laju menuju ke tempatnya di belakang. Kelihatan Syafina yang turut memandangnya.

Dengan tak tertahan Mia menanyakan soalan pada Syafina, "Asal semua orang pandang aku macam nak makan je?"

"Kau nampak lain hari ini,"

Mia berkerut dahi, "Apa yang lain?"

"You look so different today. Firstly, it's about your hair. For the first time kau tak ikat rambut engkau. Selalunya kau ikat rambut. But not today, so it's really weird. And second sebab kau wear cermin mata. So it's kinda cute you know,"

Mia sudah ternganga mendengarnya, "Oh ye?"

🌺🌺🌺


***
To be continue

***

TEMPT ✓Where stories live. Discover now