Bilik 3

476 44 19
                                    

Aku memerhati dua orang manusia yang berada di bilik dua di monitor.Dua orang manusia yang pernah membuliku.Two stupid human! I hate them!

Aku menekan satu butang dan siren tiba-tiba berbunyi.Mereka berdua terkejut dengan bunyi siren tu.Kemudian mereka terpandang satu sama lain.

"Aqil!"
"Medina!"

Mereka berdua kembar.One more kembar.Pahal aku ada ramai sangat kawan kembar ni?Ergh!

"Adik!What are you doing here?"Tanya Aqil.Dia cuba menyentuh muka adiknya namun , dia tidak tidak dapat.Mereka dipisahkan dalam dua sangkar berbeza.Dan diantara sangkar itu ada sejenis alat penimbang.Untuk apa?

"I dont know"Medina berpusing ke belakang.Ada satu landas cincang,gergaji,pisau cincang dan pisau belati.Untuk apa ni?

"Shut up!Or else aku tembak kau"Kataku sambil menekan satu butang di keyboard di depan ku.Secara tiba-tiba ada satu pistol muncul di setiap sangkar.

Mereka tergamam.Aku tersenyum."Okay,you guys nampak kan penimbang dekat depan tu?"Soalku.Mereka beruda pantas mengangguk.

"Potong salah satu anggota badan korang dan letak dekat penimbang , siapa yang paling berat takkan ditembak.So,good luck!"Kataku ceria.

Aqil dan Medina menelan air liur.Jadi itu fungsi penimbang dan segala jenis alat potongan dekat sini?Kenapa kejam sangat Mimi?

-tbc-

Hai!So, ain nak pendapat ni.Korang nak suruh ain buat 20 ep macam log in 1 ke?Atau 30 ep?Comment cadangan korang! Kalau korang tak comment en en en ain takkan update dah HAHAHA okay,so do vote and comment!

Log In 2Where stories live. Discover now