Human

474 47 2
                                    

Aku berpaling melihat siapa gerangan manusia yang berani keluar dari bilik seksaan.Macam mana dia keluar?Tak pengsan?Tapi aku rasasemua pintu aku dah kunci.Aisyah?Dia tengah siapkan peserta bilik 3.So now, who the he*l is this?

"Mimi stop mimi!Aryan mati bukan sebab diorang!"Jerit Rayyan.Ouh,Rayyan.Rayyan .. where that i heard this name before?

Ouh ya!Rayyan,sebab aku bawak masuk dia dekat dalam kapal ni ialah sebab dia tak tolong langsung Aryan masa dia kena buli dengan D'Twins takguna tu.Kawan baik jenis apa Rayyan ni??

Haih,malang sungguh nasib Rayyan.Nak sangat mati awal gamaknya."Apa maksud kau?"Soalku tampa nada.Aku hanya memeriksa kuku-kuku besi yang aku pasang sebelum aku turun ke bilik 2 tadi.Langkah keselamatan.

"Aryan bunuh diri sebab dia ada barah otak!Sebab tu dia bunuh diri dia rasa dia memang akan mati!Dia rasa dia dah tak ada peluang untuk hidup!Sebab tu  dia bunuh diri!Bukan sebab dia stress!"Terang Rayyan menerangkan situasi sebenar.

Aku tersentak.Oh jadi itu sebabnya?"Jadi kenapa kau tak sponsor untuk pembedahan dia?!Kau kan anak dato' bo*oh!"Aku membentak dan dengan sepantas kilat kuku-kuku tajam dijariku di tusuk pada perut Rayyan.(my fav part.tummymymymy XD)

Rayyan rebah sambil memegang erat perutnya.Menahan sakit.Aku bukan kanibal,jadi aku takkan makan dia.Tiba-tiba darah terpercik dari dalam mulut Rayyan.

Aku mengeluarkan jari telunjuk dan mencocok ke dada tepat pada jantung.Tak cukup dengan itu aku pusung jariku kekanan sehingga 180 darjah.

Aku tersenyum puas.Mari kita gerka ke bilik tiga.Huh!Now i feel you ain!Bunuh semua manusia yang dibenci.Rasanyaa..puas!Nak cuba?

-tbc-

Mimi psiko!Agagagaga

Log In 2Where stories live. Discover now