Bilik 1

565 48 2
                                    

Aku memerhati mereka masuk ke bilik yang ditetapkan.Ada yang masuk berdua dan ada yang masuk seorang diri.Ada juga sampai empat ke lima orang masuk dalam satu bilik.Memang itu pun rancangan aku.Aku tak nak buat permainan kumpulan yang masuk semua dalam satu tempat macam ain  buat.Semak tahu semak?

Dah lah panas dekat bangunan tu.Kau bayangkan dah lah tak de kipas.Ini kira nasib ada aircond kalau tak?Aku sendiri tak sanggup duduk kat sini nok!

Selepas semua sudah masuk ke dalam bilik yang ditetapkan aku mengambil pisau belati , dan juga pistol glock 43 yang sudah diisi peluru.Berapa banyak pistol aku beli?Tak perlulah kau tahu.

Terus aku masuk ke bilik nombor satu.Yang menempatkan kekasih hati idaman gadis di sekolah dulu.Dengan muka yang ada iras Mek Jerakit memang tak perlu pelik kalau dia jadi igauan manusia sebelum tidur.Begitu juga aku,tidak lepas dari godaan mukanya yang kacak.

Aku buka pintu perlahan-lahan.Jeremy Ho sudah terbaring lesu di lantai.Aku melangkah jarum yang dirletakkan di atas lantai bagi mempengsankan (?) mangsa yang memasuki bilik.Ya,semua bilik sudah diubah suai.Ada yang ada jarum ada yang tidak.Yang pasti ada banyak perangkap menanti.

"Hai jeremy"Kataku selepas selesai mengangkatnya ke katil wad yang selalu ada di hospital.Tanpa cadar.Nanti susah pula nak basuh darah kan?

Ya,mari kita kotorkan bilik ini dengan darah si kacak Jeremy.Aku tersenyum sinis.Dengan pisau belati di tangan.

-tbc-

Continued at 2.30 p.m. ain nak makan agagagaga

Log In 2Where stories live. Discover now