Akibat

524 50 7
                                    

Aku memandang muka suci bersih Jeremy  kegilaan ramai.Kenapa eh kau ni sombong sangat dulu?Kan dah dapat balasan sekarang.Siapa yang salah?Of course lah kau .

Aku memercikkan sedikit air dari botol mineral di tanganku.Uhuk.uhuk.Dia terbatuk-batuk sebelum memandang sekeliling.

"Who are you?"Soalnya.Amboih!Mentang-mentang berpangkat, nak speaking dengam aku pula.I know you can speak Malay my boy.

Aku membelai mukanya dengan pisau belati ditanganku .Seperti memikirkan apa yang dia buat pada zaman persekolahan .Ah!Semua salah kau sayang!

Aku meletakkan pisau belati di atas katil dan mengambil marker berwarna hitam.Dia tidak dapat melakukan apa-apa kerana sedari awal dia sudah terikat di atas katil itu.

Aku melukis beberapa kotak kecil di sepanjang leher jinjang Jeremy.Entah kenapa aku rasa nak seksa dia dulu."What are you trying to do?!"Jeritnya sambil berusaha untuk melepaskan diri.Namun hampa,kedudukannya seinchi pun tidak berubah.

"Jeremy,can I ask you something?"Tanyaku sambil menutup marker yang berwarna hitam itu setelah selesai aku menggunakannya."What?"Dalam gentar dia menjawab.

Mukanya sudah merah.Tidak tahulah menahan marah atau apa."Kenapa dulu kau sombong eh?"Tanyaku.Tanganku ligat memotong memotong kulit lehernya mengikut garisan yang telah aku lukis tadi.

Kulitnya aku buang kedalam tong sampah.Bukan aku punya kulit pun kan?"Aku tanya ni jawab lah!"Tengkingku , pisau belati dimasukkan kedalam sedikit .Habis nampak daging pada kulitnya itu.

"Argh!!"Dia menjerit.Selepas selesai aku memotong satu-satu kulitnya aku mengambil satu benda yang berada di dalam plastik.Benda yang sentiasa ada di dapur.Mata Jeremy terbeliak saat melihatt apa yang ada di dalam plastik itu..

GARAM!

-tbc-

Sorry sorry sorry soryyyyy sangaatttttt.Ain nak publish tadi tapi..tapi.. lessa ajak datang rumah.Soryyyyyy.Ain update lagi lepas ni eh?eh?

Log In 2Where stories live. Discover now