67 ; My Parents Never Belived Me

20.4K 1.7K 323
                                    

***

My Parents Never Belived Me

Saat umurku dua tahun  , ibu dan ayahku tidak mempercayaiku saat aku membangunkan mereka dengan jeritan ketakutan dan tubuh yang berpeluh.
Mereka hanya meniduri kanku kembali.

Saat umurku lima tahun ,  Ibu dan ayah tidak pernah mempercayaiku saat aku memberitahu bahawa ade suara aneh yang mencul dari bawah katil ku ,  mereka hanya mengatakan bahawa itu adalah bunyi lantai yang bergesakan dengan angin.

Saat umurku tujuh tahun ,  ibu dan ayah tidak pernah mempercayaiku saat aku memberitahu mereka bahawa ade bisikan-bisikan halus di telinga  , mereka hanya mengatakan bahawa aku hanya berhalusinasi kerana kurang tidur.

Saat umurku dua belas tahun ,  Ibu dan ayahku tidak mempercayaiku ketika aku menceritakan tentang aku melihat makhluk yang tersenyum lebar di depan pintu bilikku , kami saling bertatapan dan terasa seperti waktu bergerak dengan lambat sehinggalah makhluk itu dengan perlahan menutup pintu bilikku  , mereka hanya memberitahu bahawa itu hanya imaginasiku sahaja.

Saat umurku lima belas tahun ,  Aku tidak mempercayai mereka , apabila aku mendengar ibu dan ayahku menjerit di tengah malam . Aku yakin apa yang mereka lihat itu hanya imaginasi atau suara yang mereka dengar itu hanya halusinasi saja  atau...mereka mungkin kurang tidur?

Jika mengingatkan kembali ,  aku hanya ingat satu hal

Saat itu aku tersenyum

***the end

Vote [√]
Comment [√]

KsJin_Taehyung

Creepypasta ∽ malay ✔Where stories live. Discover now