Bilik Mandi (XXX)

12.8K 41 0
                                    

Di bilik mandi adegan hangat sedang berlaku. Kali ini Haikel yang memulakan aksi dahulu. Tiba di bilik mandi, Ijad ditolak ke dalam cubicle. Seluar Ijad dilucutkan. Batangnya yang masih lembik terjutai minta perhatian. Haikel meramas buah peler Ijad. Ijad tidak boleh mengerang; mulutnya tertutup dengan mulut Haikel.

Lidah bermain lidah. Haikel menjamah Ijad dengan rakus. Ijad menyelok tangannya kedalam seluar Haikel. "Aarrgghh!!" Haikel mengerang saat tangan Ijad menyerkup buah peler Haikel.

Dua tubuh hangat berpelukan sambil meratah badan satu sama lain. Batang Ijad menegang keras. Belum cukup bibir mereka bersatu, Ijad merapatkan batangnya dengan batang Haikel sambil mengesel-gesel kenikmatan.

Dari kemulut, jilatan lidah basah Haikel turun ke tengkok dan terus ke dada Ijad. Punat Ijad digigit manja dan diisap seperti anak bayi menhgisap susu ibunya. Ijad mengerang keenakan. Dia menekan kepala Haikel ke dadanya yang mulai mengeluarkan peluh jantan.

Ijad menarik rambut Haikel, kepalanya diangkat paras mukanya lalu mereka menyambung menyuap lidah.  Ijad menolak Haikel ke tembok cubicle. Lidah menjilat-jilat dada Haikel dan dengan perlahan jilatan turun ke batang Haikel. Ijad berhenti lalu mendonggak ke atas. Dia tersenyum lalu berdiri.

"Ini baru permulaan." Bisik Ijad di telinga Haikel lalu meninggalkan cubicle dengan Haikel tercenggang, sendirian di dalamnya.

Angry Birdजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें