Camping (XXX)

14.8K 54 0
                                    

Barang-barang untuk dibawa camping sudah siap sedia sejak semalam. Ijad gembira sakan dapat bersama-sama Haikel ke Taman Negara Bako.

Ijad keseronokan semasa menaiki bot ke sana. Tangan dihulur kedalam air dan direnjis-renjis kearah Haikel. Permandangan luar biasa yang tidak pernah dilihat selama ini. Ijad jakun bagaikan rusa masuk kampung.

Setelah membayar entrance fee dan memberi butir-butir peribadi serta trail yang diambil, Haikel dan Ijad memulakan trekking mereka ke tapak perkhemahan. Haikel seperti sudah biasa trekking. Tidak bagi Ijad yang tidak putus-putus menampar nyamuk yang hinggap di seluruh tubuhnya.

"Tu lah. Nak jadi mat salleh. Kau pakai seluar pendek apsal?" Perli Haikel.

Sampai di tapak perkhemahan, mereka rebah ke tanah kepenatan. Setelah setengah jam berehat, mereka mula mendirikan khemah dan makan.

Selesai makan, Haikal dan Ijad bergerak ke tebing untuk membersihkan diri.

Setiba di tebing, Haikel menanggalkan bajunya. Dari belakang, kelihatan jelas V-shape body-nya yang putih melepak.  Tricep, bicep dan segala macam cep cep tertonjol-tonjol membuat Ijad geram dengan badannya.  Ditindihkan bajunya dengan batu sebelum  menurunkan seluarnya.

"Eh takkan nak telanjang kat sini?" Sekat Ijad.

"Kau gila ke. Aku pakai seluar dalam lah."  Ijad menunjukkan seluar-dalam yang dipakai. Ijad pun turut menanggalkan pakaiannya.

Air sungai yang sedalam paras lutut terasa dingin dan kelihatan jernih. Pancaran matahari membuat sebagaian sungai itu mengeluarkan bintik-bintik cahaya di permukaan airnya. Selain bunyi gemericik air sungai, kicauan burung-burung mengalunkan irama alam yang mengasyikkan. Ijad dan Haikel berendam lama sambil menikmati keindahan alam..

"Haizzzz...best kat sini." Kata Haikel, ketika mereka terbaring ditepi sungai dengan kaki-kaki mereka masih berendam dalam air.

Benjolan yang jelas kelihatan dibawah ousat Haikel menaikkan nafsu Ijad. Perlahan-lahan tangannya merayap untuk cuba menyentuh ketulan daging idamannya.

"Oii!" Ijad disergah.

Cepat-cepat tangannya ditarik semula. Haikel mentertawakan reaksi Ijad.

Bila senja melabuh menutupi mentari, Ijad dan Haikal sudah terbaring di dalam khemah. Haikel mengeluh kepenatan.

"Meh aku massage badan kau." Kata Ijad.

"Thanks."

Ijad memulakan urutannya dari bahu Haikel. "Kerasnya badan kau." Ijad menegur.

"Tu belum yang kat bawah." Haikel tersenggeh.

Ijad terdiam tatkala mendengar kata-kata Haikel. "Betul tak dia ni?" Hatinya bertanya.

Dari bahu, urutannya beralih ke bawah sedikit. Bila Haikel hanya berdiam diri, Ijad menurunkan tangannya kebawah sedikit lagi. Sampai ke paras bontotnya, Haikal bersuara,"Bestnya kau urut." Ijad hanya tersenyum.

Perlahan-lahan Haikel memusingkan badannya. Batangnya semakin besar. Ijad tergamam melihat hujung batang Haikel terkeluar sedikit dari seluarnya.

"Apsal stop. Continue lah."

Jari-jarinya mula bermain di hujung-hujung batang Haikel yang mula mengeluarkan mazi. Mata Haikel tertutup, jantungnya berdegup deras. Darah gemuruh dalam tubuhnya bergerak deras menyalurkan tenaga dalam yang membikin batangnya bersama keras.

Ijad memberanikan diri menyelok kedalam seluar Haikel. Dibiarkan Haikel. Belaian lembut jari Ijad membuat Haikel merintih keenakan. Mazi yang keluar dioles perlahan-lahan di sekeliling kepala takuk batang yang mengembang seperti cendawan. Haikel mengerang dan menahan rasa nyilu yang menjalar seluruh tubuhnya. Batang Ijad mulai mengeras. Sebelah tangan mengoncang batang Haikel sementara sebelah lagi mengoncang batangnya.

Haikel tidak dapat menahan lagi lalu memancutkan air maninya. Putih dan pekat. Ijad menyapu air mani Haikel ke batangnya dan digoncang sehingga dia juga memanjutkan air mani yang pekat dan lumayan.

Kedua-duanya lalu ketiduran setelah nafsu dilepaskan bebas di tengah-tengah hutan yang gelap dan sunyi.

Angry BirdWhere stories live. Discover now