פרק 14: הגיבור שלי

7.9K 513 113
                                    

הלב שלי דפק יותר מהר מפצצה מתקתקת , הרגשתי כאילו ליבי עומד לצאת ממקומו .

"בבקשה תעזוב אותי." התחננתי בפני סטיב עם עיניים מלאות בדמעות , לוקאס אולי הציל אותי בפעם שעברה אבל מי כאן בכדי להבטיח לי שהוא יגיע להציל אותי גם הפעם ?

הראש שלי נאכל במחשבות סופניות וברגע זה לא הייתי בטוחה מה עליי לעשות .

"הבן זונה הזה חייב לי פאקינג עשרים מיליון דולר ! זה הרבה יותר מידי כסף , אם אין לו איך לשלם לי במזומן הוא ישלם לי ברכוש שלו .ואת הרכוש שלו !" הוא חייך אליי בזדוניות , הוא היה ניראה כמו חולה אשר ברח מבית משוגעים .

"אני לא הרכוש שלו ." אמרתי בפחד , אני לא הרכוש של אף אחד .

"בטח שאת כן בייבי , אבל מעכשיו את הרכוש שלי . מה שאומר שאני יכול לעשות בך מה שבאלי ." חיוכו התרחב והוא התקרב אליי בצעדים גדולים , התכוונתי להילחם בו ולא לתת לו להתקרב אליי אבל כשהתכוונתי להסתובב לצד השני של החדר הוא תפס בזרוע שלי והצמיד אותי לקיר .

"ובגלל שהתנהגת מאד לא יפה בפעם האחרונה שנפגשנו , את תקבלי את העונש שמגיע לך ." הוא לחש ברעבתנות והעביר את ידו על הלחי שלי , כשמיד אחר כך העביר אותה על השפה התחתונה שלי .

"כל כך יפה , חבל מאד שלאחר הלילה הזה לא ישאר לזה זכר ." הוא מלמל לעצמו בשקט אבל היינו כל כך קרובים שיכולתי לשמוע , בלעתי את רוקי בכבדות . פחד ובהלה היו הדברים היחידים שהרגשתי כשהייתי בזרועותיו .

רציתי את לוקאס פה לצידי , רציתי שהוא יגן עליי מהכול .

מבלי שהספקתי למצמץ מצאתי את עצמי זרוקה על הרצפה כשגובהו של סטיב מתנוסס מעליי , אילצתי את עצמי לקום מהרצפה אבל סטיב לא ניראה מרוצה מכך. ורגלו דחפה את החזה שלי בחוזקה מפילה אותי על הרצפה בחזרה.

"המלצה שלי , אל תנסי להתנגד . אני יכול להיות מאוד אכזרי כשאני רוצה ." חיוכו בצבץ מבעד למילותיו וכאב הורגש בכל פלג גופי העליון .

סטיב התכופף לעברי ומשך בשערות ראשי , יבבתי מכאב ושלחתי את ידיי על מנת לעצור אותו .

הוא הטיח את ראשי ברצפה הקשה , וראשי לא הפסיק להסתחרר לרגע . דמעות ירדו מעייני והסחרחורת מיד נהפכה לכאב ראש ענקי . סטיב ניראה מרוצה מהעניין והטיח את ראשי באותה רצפה קשה וקרה שנית מכפיל את כאב ראשי .

"תפסיק בבקשה." התחננתי במעט כוחות שהיו לי , הרגשתי כה חלשה ופגיעה כאילו מספיק רק מבט אחד נוסף ממנו ואני אשבר .

לברוחWhere stories live. Discover now