פרק 12 : אהבה לא בוחרים

9.5K 432 44
                                    

מהרגע שרגליי דרכו על פרקט העץ הלבן שעטף את רצפת ביתו של לוקאס , תחושת חנק השתלטה על גופי . הרגשתי רע מכל הבחינות , הרגשתי עייפה , חולה , הרגשתי מטומטמת .

חשבתי על כל הדרכים שניתנו לי להימלט ובמקום לפעול על פיהן פעלתי בפזיזות על דעת ראשי מבלי לערב את מחשבותיי .

במקום להתקשר לאמא שלי יכולתי לחייג למשטרה ובמקום להראות כמו נערה עם בעיות יכולתי לספר הכול לג'נה ולקוות שהיא תקשיב, הרי בסופו של דבר לא היה לי מה להפסיד.

הרגשות שלי התערבבו עם כאב חד באזור החזה והרגשתי מועקה נוראית , בזמן האחרון לא מצאתי סיבה לחייך או להרגיש שמחה . כבר שכחתי איך זה להיות מאושרת .

לוקאס הוביל אותי עד לפתח ביתו וכאשר ראה שנכנסתי לבפנים דרכנו התפצלו והוא פנה חזרה לכיוון הרכב שלו , מבול עדיין ירד בחוץ ותחושת הקור חיזקה את הרצון המועט שלי להיכנס אל תוך הבית החם .

מהרגע שנכנסתי אל תוך ביתו הרגשתי במשהו שונה , בנוכחות זרה ובחוסר של גורם מסוים עליו לא יכולתי להצביע בוודאות.

הסתכלתי סביבי ועייני נעצרו על מקום חסר ליד מפתן דלת הכניסה , ללא שנייה של מחשבה מיותרת הבנתי כי השומר ראש שהיה אמור לדאוג כי לא אצא מהבית ופעל בניגוד לכך אינו נמצא בדלת ליד השמירה .

רגשות אשם הציפו כל חלקיק בגופי ובלבול תקף אותי , ניסיתי לא למהר להסיק מסקנות ולקוות לטוב .

עליתי לחדרי ונשכבתי על המיטה , משעינה את ראשי על הכרית שהייתה רטובה מכל הדמעות שנלכדו בתוכה .

3 דפיקות נשמעו על הדלת וכל אחת מהן הקפיצה את ליבי , מאחורי הדלת לוקאס עמד והעביר בי תחושות לא נעימות .

הוא נכנס לחדר מבלי לקבל את הרשות שלי , והתיישב על המיטה לידי .

הראש שלי היה על הכרית והשיער שלי כיסה את פניי , הוא התקרב עם גופו אל שלי והזיז את השערות מפניי , מסתכל אל תוך עייני הנפוחות ולחיי האדומות .

"אל תעיזי לברוח ככה שוב ,שמעת אותי ?הפחדת אותי למוות." לא הבנתי למה אני מרגישה כל כך מוזר כשאני שומעת את המילים האלה יוצאות מפיו , לא יכולתי לעלות בראשי שום דימיון פרוע בו אני אי פעם אמצא את עצמי מאוהבת בפושע . ולא סתם פושע , פושע שהרג את אבי .

קשה לי להודות בזה שאני מרגישה כלפיו משהו אבל רגשות לא ניתנים לשליטה , ואני מרגישה שלהסתיר אותם זה יותר כואב מהעובדה שאהבה הראשונה שלי היא האדם אשר הרג את אבי ובגללו נאלצתי לגדול כל חיי לבד .

לברוחWhere stories live. Discover now