פרק 7 : פעימות הלב

11K 498 50
                                    

נשמתי מתמלאת בתקווה מחודשת , משהו במבט של לוק גורם לי להרגיש שמעכשיו אני בטוחה .

הפנים שלו מרצינות ברגע שהוא רואה את הנגלה לעיניו , פניו מזדעפות למבט שטני שלא ראיתי אותו נושא בו בחיים .

"תרד ממנה סטיב." הקול של לוקאס נשמע קר כקול של רובוט .העיינים הכחולות שלו משתנות לגוון מסתורי של אפור , הנשימות הכבדות שלו גורמות לו להיראות הרבה יותר מאיים ממה שהוא ניראה כבר מקודם והאגרופים שלו צמודים לגופו מסמלים על כמה שהוא עצבני .

ליפני שסטיב מספיק לענות לו בתשובה מתחכמת אנשיו של לוקאס ניגשים לטפל בשני הגופים הנוספים בחדר ,החיילים של סטיב.

"אוווו אתה רוצה את הזונה שלך בחזרה ? מה קרה לא מצאת לך מישהי טובה יותר לספק אותך ?" ניתן היה לראות שהמילים של סטיב הכעיסו את לוקאס אפילו יותר ממה שהוא היה עצבני אבל המילים שלו בעיקר פגעו בי , השפילו אותי והביכו אותי בו זמנית .

לא הספקתי למצמץ וכבר ראיתי את לוקאס קופץ אל עבר סטיב ומפיל אותו על הריצפה בעודו משליך לפניו אגרופים וגורם לדם לנזול מהאף שלו.

הסתכלתי על המחזה הנורא והרגשתי מועקה בלב אני בסה"כ רוצה לחזור הביתה , אני לא רוצה להסתבך עם כל האנשים האלה .

סבלתי מספיק .

דמעות ירדו מעיני ללא סיבה , הרגשתי מובכת ופתטית כמישהיא שאין לה מה לעשות . כל הגוף שלי כאוב ואני מרגישה נורא , הראש שלי מסתחרר וההרגשה שכמעט וראו אותי עירומה אוכלת אותי מבפנים .אני לא מרגישה בנוח עם הלחיים הסמוקות ממבוכה שלי הדמעות הזולגות והיבבות שאני מנסה נואשות להחביא.

לוקאס הפסיק להכות את סטיב ובעט את גופו המדמם לפינה בחדר המוזנח.

לא רציתי שהוא יראה אותי במצב הזה , לא רציתי לתת לו לראות אותי נשברת , לא רציתי שהוא יראה אותי .

לוקאס סובב את הראש שלו בתנועה חדה אל עברי פוגש את העיינים הדומעות שלי ואת הגוף החשוף שלי , הוא רץ לכיווני כשמבט מיואש לבוש על פניו .

"טיילור א-את בסדר?" הוא שאל אותי בגמגום , לא מאמין למראה שנחשף לעיניו. הוא שלח יד אל עבר הבד שהיה קשור סביב הפה שלי והוריד אותו מאפשר לי לענות לשאלתו.

"בבקשה , פשוט תשחרר אותי." הקול שלי יצא יותר מתחנן משתחננתי , הוא הנהן במהירות ושלח את ידו אל עבר האזיקים מסתבך קצת עם הפתיחה שלהן ומוציא מפתח חלודה קטן שכניראה חילץ מסטיב בזמן שהיכה אותו .

הוא הוציא את הידיים שלי בעדינות מהמתכת הכואבת וכך עשה גם עם רגליי.

ברגע הראשון שניתן לי הסתרתי את חזי החשוף עם ידיי והשענתי אותם על ברכיי שמה את ראשי על הידיים שלי , ומיבבת דמעות של צער כאב ויאוש .

לברוחWhere stories live. Discover now