פרק 8 :שקט מפחיד

10.1K 470 49
                                    

שקט שרר באוויר המתוח של החדר , שקט מפחיד .

"א-אני התבלבלתי , חיפשתי את השירותים." השקר שלי היה הנורא ביותר , מעולם לא התגלתי בקישורי משחק מרהיבים וזה תמיד השפיע על הדרך שהשקר היה יוצא מימני .

"כשאת משקרת את רק מחמירה את העונש שלך." לוקאס הפך אותי בין רגע לחסרת נשימה כשהוא לא התכוון אך החזיר אותי לאותו יום נוראי שקפאתי באמבט.

דמעות עמדו בעייני ואיימו להתפרץ בכל שנייה אך החזקתי אותם עמוק בפנים והסתכלתי על הפנים של לוקאס.

"את לא פאקינג היית אמורה להיות פה !!"הוא צרח בעצבים והתקדם אליי בצעדים מאיימים.

"למה את תמיד מסבכת הכול?" הוא שאל ביאוש כשהסתכל עמוק אל תוך עיני.

דחפתי אותו מימני במהירות וניסיתי לצאת מהחדר ולברוח מימנו אבל הוא תפס את היד שלי בחוזקה .

"אני לא הייתי ממליץ לך לעשות את זה ." הוא חיזק את האחיזה ההודקה שלו ביד הקטנה שלי והרגשתי שהיא מתפוררת , ניסיתי להתנגד לאחיזה הכואבת שלו אבל זה לא השפיע עליו כלל.

"ועכשיו בגלל שטיילור הייתה ילדה רעה מאד , היא הולכת לקבל עונש ." הוא לחש באוזן שלי כשהגב שלי היה צמוד לחזה שלו . הצטמררתי מהמחשבה שאני הולכת לעבור את כל זה שוב מהתחלה .

"בבקשה , אני לא התכוונתי לעשות פה שום דבר ," לא יכולתי להחזיק את הדמעות שלי והעדפתי לשאת בהשפלה שהוא יראה אותי בוכה מאשר למות בידיעה שהיה לי מה להגיד . "אני מתחננת , בבקשה אני לא מבינה מה עשיתי." הבכי שלי התחזק והאחיזה של לוקאס על ידי הרפתה במעט  .

"על טעויות משלמים..." הטון של לוקאס לא השתנה והתפרקתי, הבנתי שאין לי אם מי לדבר פה  , "תעיף את היידים שלך מימני !!!" צעקתי עליו בקול חנוק מדמעות והרגשה של גועל עברה בגוף שלי כשהבנתי בידי איזה מפלצת אני מוחזקת פה .

גיחוך נשמע מכיוונו והוא פתח את הדלת מחוץ לחדר , מושך אותי במורד המדרגות כשאני עדיין בוכה ומתייפחת .

ירדנו למרתף החשוך ולא הצלחתי להשתלט על הבכי שלי שלא הפסיק לרגע , הרגשתי כל כך בכיינית ופתטית שרציתי להרוג את עצמי .

הוא הושיב אותי על כיסא באפלילות החדר בעודי מנסה לגשש את הדרך בחשיכה ותוך כדי שואלת את עצמי איך הוא מצליח לראות ולדעת היכן נמצא כל פריט ,וכמה פעמים הוא כבר עשה זאת ?

"למה הכול צריך להיות כל כך קשה איתך ? בחיים לא הגעתי לכזה מצב שאני צריך להעניש מישהי פעמיים." הוא מלמל לחדר השקט כשקשר את החבלים סביב הגוף שלי , לא התנגדתי . הרי זה לא שבאמת יש לי משהו לעשות בנידון .

לברוחWhere stories live. Discover now