פרק 19; Seventh case in UK-part 2(ROY)

1.2K 175 31
                                    

רוי החליט לשחק משחק מלוכלך.

בוקר אחד כשהתעוררתי, ראיתי פתק על רצפת החדר שהגיע מתחתית הדלת ועליו היה כתוב כי הוא ידע שאני מסתירה משהו- את עברי- ושכשיגלה הוא יכריז עליו לכולם.

לא הצלחתי להבין מה גרם לו להתנהג בכזאת רשעות כלפיי. האם פגעתי בו בעבר?

בהחלט לא.

האם עשיתי לו משהו רע?

לא שזכור לי.

בעודי עוברת בראשי על הכל אלדן מדבר על הספה מולי. קריאת שמי מעירה אותי ממחשבותיי. "סליחה, אלדן," אני מעבירה יד בשיערי ומתיישרת. הוא מעלה חיוך קטן על פניו שמראה כי התנצלותי מתקבלת. עד כה, נפגשנו כבר פעמיים, וכעת זו הייתה הפגישה השלישית. למרות זאת לא גיליתי עליו הרבה.

"על מה את חושבת?" הוא שואל, כאילו לפני רגע הוא לא דיבר ואני כלל לא הקשבתי לו. אני מושכת בכתפיי, אך מחליטה רק לאחר כמה רגעים לומר, "איך אצליח לגרום לרוי להגיע לפגישה." אלדן נשען קדימה.

"למרות שאקח גם את העובדה שלא ישנא אותי," אני מוסיפה. אלדן מהמם, "אז על זה את חושבת בנוגע לכולם? איך לגרום להם להגיע לפגישה, כדי לסיים איתם כבר ולעזוב?" אני מקמטת את מצחי, לא מבינה. "לא... מה? על מה אתה מדבר? כלומר, זה אחד הדברים העיקריים שאני חושבת, כן, אבל איך אני אמורה לגרום למטופל להיפתח אם הוא לא רוצה לדבר איתי?" אני מעיפה מבט בשעון בהיסח דעת. אלדן שם לב לכך.

"בכל מקרה, אני צריכה לחשוב איך לבוא אל רוי... ברור לי שהוא מאוים ממני, אך השאלה היא-" "את יודעת מה הבעיה שלך, אווה?" הוא קוטע את דבריי. "שאת מתייחסת לתפקיד שלך ביותר מדי רצינות. אי פעם חשבת שאם תבואי עם גישה חברותית, שאת רוצה להתחבר עם אותו בן אדם מאשר לגרום לו לבוא לפגישה, אולי תצליחי בזה יותר?" אני מהנהנת, מבינה. "כן, אתה צודק. זו כנראה דרך טובה יותר לגרום לרוי-" המבט שלו עוצר אותי מלהמשיך את דבריי. "מה?"

אלדן מניד בראשו, "אני פשוט לא מבין אותך. מה אנחנו בשבילך, אווה?" אני שולחת לו מבט שואל, לא מבין ומעט המום. "סתם מטופלים שלך?" דבריו רק גורמים למילים שלי להיעלם. הוא מהנהן בראשו וקם, מתקדם אל הדלת.

"אולי לפני שתחשבי על דרך לגרום לרוי להגיע לפגישות, תחשיב על זה. כי עד אז- לא תוציאי ממני כלום, אווה." הוא אמר לפני שיצא מהחדר, משאיר אותי עם מחשבותיי.

מה שאמר אכן היה הכרחי לדעת. האם ראיתי אותם רק בתור מטופלים, או בתור חברים שזקוקים לי? נראה כי זו שאלה קשה אפילו לי.

וכל זה קרה לפני יומיים. מסיבת העיתונאים שבה התבקשתי להופיע מתקרבת במהירות, ומהיום יש עוד שלושה שבועות עד אז, העשרים וחמש בפברואר, כך שהיום היה ה-4 לחודש.

Fixing The Broken-הוקפאWo Geschichten leben. Entdecke jetzt