part 20:

747 77 9
                                    

"הגעתי!" שמעתי את הארי אומר ואחריה טריקת דלת. "רוברטה! אני צריך עזרה!" הוא צעק שוב. הסתכלתי סביבי בודקת שוב שאין שום דבר שביר באיזור הקומה התחתונה. למזלי למדתי מהפעם שעברה ואני ממש לא מתכוונת לנקות יותר מדי. הווילונות כבר מזמן מקופלים בחדר של הארי יחד עם כל תמונה או אגרטל או כל דבר אחר שאסור לשים ליד בני נוער שיכורים.
ניגשתי למטבח רואה כי הארי כבר התחיל לשים את השתיה במקרר "מה אתה צריך?" שאלתי והוא הפנה את ראשו לכיוון השעון. עוד פחות משעה המסיבה ואפילו לא התחלתי להתארגן. "אני צריך שתסחבי משהו לגינה.." הוא אמר והבטתי לעבר ידו המושטת. "אתה רוצה שאני אסחב חבית?!" אמרתי קצת בהלם "כן זה יותר קל ממה שזה נראה" הוא ניגש אליה וכך גם אני. למזלי החבית הזאת הייתה יחסית קטנה הוא הרים אותה והעביר לי. "תיזהרי שלא ישפך" הנהנתי והתחלתי ללכת לכיוון הגינה שמה אותה על השולחן הקטן בקצה. לצערי הנחתי אותה קצת חזק מדי והבירה גלשה לעברי. "שיט!" אמרתי בתסכול. רואה כי כל החולצת בית ספר שלי ספוגה. עשיתי את דרכי לעבר הארי. "סיימנו את משוחררת" הוא אמר, סוגר את המקרר ומסתובב לעברי. "אמרתי לך להיזהר!"
שילבתי את ידי והסתכלתי עליו במבט כועס. "אוקי אוקי מצטער.. תעלי להתקלח" הוא חזר בעצמו. התחלתי לעלות במדרגות ואז נעצרתי כשהבנתי שאין לי בגדים " הארי אני צריכה שתיקח אותי הביתה.. אין לי מה ללבוש" הוא הסתכל שוב על השעון ואז עלי "אין זמן תקשיבי תעלי להתקלח ואני כבר אדבר עם אשלי שתביא לך שמלה או משהו.. בנתיים תלבשי בגדים שלי." הוא אמר ולפני שהספקתי להגיב כבר צילצל לאשלי כשחיוך קטן מופיע על פניו.
עשיתי את דרכי לחדרו של הארי מוציאה חולצה לבנה פשוטה ומכנס טרנינג ארוך- לא רציתי או תיכננתי בכלל לגעת באחד הבוקסרים שלו. ופסעתי לעבר המקלחת.

כעבור 20 דקות יצאתי וירדתי במדרגות "הארי המקלחת פנויה!" אמרתי בעודי מייבשת את שערותי במגבת. נוכחתי לראות כי הארי אינו לבד ודיאגו רוי וכריס כבר לידו. "היי בנים לא הקדמתם?" שאלתי קצת בבלבול "כן אבל רק כי הארי ביקש עזרה" רוי ענה "אבל נראה שכבר הסתדרתם בלעדינו" כריס הוסיף וחייך. בשלב זה כבר הייתי למטה נגשתי למקרר והוצאתי לעצמי בקבוק בירה "מישהו מעונין?" הבנים הנהנו בהסכמה והתיישבו יחד איתי על האי הקטן במטבח הוצאתי עוד 4 בירות ופותחן מהמגירה פותחת ומעבירה לכל יד מושטת. "על מה דיברתם לפני שירדתי?" שאלתי מסתכלת על הארי. הוא משך את כתפיו וענה "שאלתי אותם בדיוק איפה הדייטים שלהם" "איפה הם באמת?" שאלתי והסתכלתי לעברם "איפה שלך?" כריס שאל אותי. "פה" עניתי והצבעתי יחד עם הבירה לכיוונו של הארי הוא הסתכל עלי והשיק את הבקבוקים יחד. "שלך?" החזרתי לו "אני צריך לאסוף את ניקול עוד חצי שעה, שעה ככה. רוי מסתמך עליה שתביא את הדייט שלו ולדייגו אין-" הוא ענה לי אך נקטע באמצע דבריו "לורן תבוא לבד" דיאגו ענה סוגר את הפלאפון ומניח אותו על השולחן בעוד ידו השניה מחזיקה את הבירה קרוב לשפתיו. הוא לוקח שלוק מהבירה ומחזיר אותה חזרה על השולחן. התבוננתי בו בפעם הראשונה ממתי שהגיע. הוא לבש חולצה לבנה ומכנס סקיני שחור שיערו מבולגן כתמיד ועיניו אדישות למבטי. "לורן באה? אבל חשב-" כריס שאל מבולבל "היא שלחה הודעה שהיא יכולה" הוא החזיר באדישות מסתכל עלי.
"נהדר אז הסתדרנו כולנו" רוי אמר וחייך "לא כולנו.. אני חושבת שאשלי תבוא לבד" זרקתי לאוויר "אל תדאגי היא כבר הסתדרה" הארי אמר היה ניתן לשמוע סרקיזם בקולו. הרמתי גבה למשמע דבריו. "שאני אתחיל לקנא?" שאלתי הוא רק התעלם מדברי ופטר אותי ב "אני עולה להתקלח" בעודו נעלם מטווח רייאתי.
יש מצב שהארי מחבב את אשלי? המחשבה הזו נקטעה כשכריס פתח את הפה."אז.. נשארנו אנחנו" אנחנו מביטים אחד בשניה.. מעבירים מבטים. לא אומרים מילה. ניתן לומר שהמצב טיפה מביך..
"אז.. רוברטה ככה את מתכוונת לבוא למסיבה?" כריס מנסה עוד פעם ליצור שיחה "אשלי צריכה להביא לי שמלה" אני אומרת. הוא מהנהן לדברי אך עוד הפעם השיחה נעצרת ומבוכה מתפשטת.. זה הולך להיות לילה ארוך..
_____________________________
מקווה שאני לא מאכזבת אתכן בכתיבה שלי.. רואים שזה סיפור ראשון שאני כותבת ואני מקווה שאתן לא מאוכזבות מהרמה ומהעלילה
lia xoxo

second chanceWhere stories live. Discover now