Rebound Relationship

2.9K 34 3
                                    

Cinta ni kadang memang fuck. Ada hari dia fuck kau hard gila. Ada hari, fuck dia tu kau tak rasa langsung. Cinta ni lebih sakit daripada sodomy. Lebih sakit dari liwat. Lebih pedih dari biji cili yang masuk mata. And the heart break that we are facing will literally change us. Kau yang dulu baik, takkan jadi baik lagi. Kau yang dulu ceria, tidak akan ceria lagi. Kau yang dulu banyak cakap, bagai hilang ability untuk bercakap lagi. Kau yang dulu sentiasa tersenyum, kini muram. Dan kau yang dulu bahagia, kini lupa bagaimana untuk bahagia. Itu menunjukkan kuatnya cinta ini. Dan datangnya kesyaitanan manusia apabila disakiti cinta untuk merebound orang lain bagi mendapat kepuasan abadi.

Aku dah pesan, fuck cinta!!

Rebound relay, always terjadi kepada pasangan yang baru sahaja putus cinta. And one of them perlukan someone else bagi dia melepaskan segala amarah, dan segala rasa ke tidak puasan hati. Orang lain tu jadi macam toy kepada si gila. Faktor berlakunya rebound ni standard la sebab sakit hati. Tidak puas hati dengan pasangan yang meninggalkan diorang. Tidak puas hati tentang banyak perkara. Jadi, dia akan mula la jadi relay hunter. Secara random, dia akan chat perempuan or laki tu. Chat punya chat bagai nak gobok, si pelayan punn termakan dengan harapan palsu yang diberi. Berfantasi akan kahwin dan beranak kembar bersama si gila babi. If only they know what will come after, is not what they will bare to face.

Si gila rebound boleh pergi mampus!!

Setelah menyemai benih cinta bersama si gila. Sikit demi sedikit dia akan disakiti. Apabila si pelayan tanya, sayang ke? Si gila menjawab sayang sangat. Apabila ditanya, rindu ke? Dijawab rindu serindu-rindunya. Tapi hanya secara lisan. Di dalam hati? Tidak terdetik langsung rasa cinta. Tidak pernah rasa sayang sedikit punn. Malahan tiada sebarang perasaan terhadap si pelayan. Hanya mahukan kepuasan sendiri. Hanya mahukan seseorang kerana terasa lonely. Akhirnya? Si pelayan disakiti. Ditinggalkan setelah si gila dapat get back bersama ex berperangai mughallazahnya. Si pelayan punn mula menjadi seperti si gila. Mencari pengganti untuk di rebound kan. Dan kitaran haid punn bermula. Eh silap, kitaran hidup berulang.

Karma itu pasti!! Kau sabajap!!

Karma itu pasti akan fuck kau dalam-dalam. Sekarang kau buat orang, esok lusa kena balik. Tak penat ke kena fuck banyak kali? Aku punn penat tau nak type fuck ni. Sampai satu tahap, autocorrect aku punn give up dan tanya, "done fucking around yet, master?". Tu betapa tahap pishangnya cinta itu suka fuck.

Cinta dan dusta? Antara kau bersyurga dalam dusta atau kau berneraka dalam kejujuran..

AKU FUCK CINTA!!!Where stories live. Discover now