045

*THE NEXT DAY*
📍Smoke Vale•St. Andrew
June 17, Wednesday

5:50am

Tishoy Amelia Williams|22

"What's so important that you have to wake me up out of my bed?" Johannah asked as she walked in.

I couldn't sleep the whole night. So once it reached 5:30 I called Johannah and Nickolette, I called and called until I reached them.

"Yuh lucky jayvon a deal wid him so call business early in a di morning mek him affi drop mi off and memba a the first mi a come here so yuh have to help me around" she said while walking towards me.

"Wahm to yuh" she asked after seeing my face expression.

"Brandon cheat" I tell her.

"AGAIN??" She shouted.

"Shhhh memba it still early".

"Nuh tell mi fi shush, girl two times dis enuh"

"I know, I know "

Soon Nickolette was now here.

"Bredda wahm to yuh? Yuh mek mi affi call mi man out a him sleep" she kisses her teeth. "Move" she said Johannah indicating she should scoot over.

"Nickolette" Johannah called her out.

"What?" Nickolette asked as Johannah uses her to point at me.

"Wahm?"

"Brandon cheat pon har-

"AGAIN??"

"Girl..." Johannah called out to her as she hugged me

Mi nuh know why mi tell Nickolette fi come kmt.

"Honestly, a you put yuhself in a dis, you should a leff him the first time him did dweet but NOOO" Nickolette said to me.

"Exactly..." Johannah agrees with her.

"See I don't even know what to say because a you put yuhself in this position" Johannah tells me.

"Exactly, you should've known better" Nickolette said while kissing her teeth.

"Nickolette, can you please stop? Yah behave too strong because at the end of the day if yuh truly love someone yuh nah mek nothing go between unuh, that's what happened" Johannah tell her.

"Just ignore har, and yuh Nave fi worry toya. So wait dem just kiss or dem had intercourse?

"Intercourse..."

"Oh...uh OK Nave fi worry toya because there are plenty fishes in sea..."

"Yuh back wid that again?? Memba that neva work" Nickolette chuckled as Johannah rolled her eyes.