Dada girl?

Zidane Pov:

"She wah mi tell her mi love her, and mi dvn do relationship," I was talking to Aliyah on the phone.

"Zidi maybe try wid her, show her dat yuh care bout har, apologies and stop play around with her feelings,"

"I am showing her I love her, I buy her a business, a car and gifts... Wym?". Mi can buy di girl the world bredda and just Fi she know me want her.

"You buy her gifts and all of that, but you still play with her feelings, I could bet yuh probably have wah gyal a yuh yard since Zuri nuh deh dere," Iwent to bri house yesterday after Zuriyah wanted to go to Tiana house and I let her because I saw how unhappy she was about mi not telling her I love her.

"See wah mi mean, and u expect her to think yuh love her? Fi christ sake yuh ave a pickney wid har, if yuh nuh want her just leave her alone, make she find somebody," At this point one bagga fuckry, she a tell mi a mi ears.

"MI fi mek she find somebody else? Yuh feel like wah next man can have mi pickney, mi kill him,"

"A dat a di only thing yuh get from wah me a tell yuh? Seriously? Go to wherever she is and fix it between you two before someone takes her from you and stop thinking you can kill everybody,"

Brianna walk in the room with just a towel on, I hang up the phone and look at her." Yuh nuh ave work?". I ask her.

She drop the towel and was standing naked," Bri mi tell yuh seh me nuh come yah fi fuck,"

"Den wah di f yuh come yah fah? Cause mi know one a yuh oman dem a gi yuh problem, mi usually di last person yuh come a," She raise har voice, me guh towards har and grab her neck," When yah talk to mi yuh voice nuh fi higher than mine," me squeeze har neck, it aguh leave wah bruise cause she skin light, me tek up me shoes and put in on and cut cause if me stay me aguh take out mi frustration pon har. Me drive guh tajay yard.

"Dwag wah do yuh? Yuh look like yuh gyal left yuh," Mi deven aguh ansa dem.

"A dat happen, mi see mumz yesterday wid man, yuh can even ask di man dem," Ricky said.

"Which mumz enuh a talk bout?"

"Di one weh have yuh head a run like a circus, if mi nuh wrong a andre me see har wid,". Andre a did wi one time friend before him switch and start diss wi up.

" A joke dis, mi soon comeback," Mi tell them.

"Nuh guh kill di girl bredda, cause me know yuh stay," Mi a try call Zuriyah but har phone aguh straight to voicemail, she naa ansa di phone, mi a guh fi har. She nuh guh nuh work today, me woulda known me still have ownership a di place.

Mi reach di apartment complex, park me car and knock pon Tiana door, 5 minutes later the door finally opened and wah girl open the door."who are u?

"Weh Zuriyah deh?

"Ooh a u name Zidane? They weren't lying wen they said u were hot,"

"Kay who deh a di door," Zuriyah said coming towards the door, I look at her and it's like me anger gone.

"Oh, Zidane what are u doing here?" Her smile drop, that kinda hurt mi stillz.

"Can we talk?" She nob her head and tell the girl to leave.

"I'm sorry,"

"For what?"

"Zuriyah you know for what,"

"Your always saying sorry, but what u do still hurts me and I understand di fact you don't love me, but don't lead me on and hurt mi feelings at the same time,"

"I'm not trying to hurt your feelings, I was just lost," she have mi head a run a way and she dvn know

"Lost about what? With what? Di fact yuh don't know if you love me Zidane it hurts, Zidane wi fuck, you force me to live with you, I allow my daughter to call you dada, You made me quit my job, I met your parents and you know I only let you have sex with me because I felt that you actually like me and you were done with being a player but it was all a dream," she was about to go back in.

"Zuriyah just cool nuh,"

"Zidane don't touch me, Just leave me alone please mi a beg yuh and honestly tell whoever you have watching me tell them to stop," I got one of my members to keep a eye on her but come like di kan dem naa do shii cause how mi nuh fi know she guh out wid wah nexy man

Mi kiss her and she kiss me back," Calm yuh self likkle girl and stop wid the bagga fuckry mi nuh like, and which man yuh guh out with?" Mi look down pon her, she short yf

"Mi friend and how yuh know dat?"

"Mi dwag dem see yuh,  Zuriyah nuh mek mi affi tell yah again fi block him.. Weh Zora deh?" Mi just nuh wah hurt her dwag, cz if MI hurt her suh mi naa see mi dawta.

"She's inside but she's sleeping,"

"Ahh tmr mi come fi enuh, mi a gah mi parents house " Mi tell her lata.

Zuriyah Pov:

"Him fine yf," Kayla said. Shes our friend but she nuh live in a Jamaica, she lives in the Bahamas.

"Mi dvn a lie, him fava Zora yf, dem look exactly like each other,"

"A di same thing mi Seh too har when mi did see him she tell mi fi nuh seh nth," Tiana said. mi jus a listen dem a talk, bcz mi granny seh di same thing but mi neva did a seh nth.

"Enuh just shut up, enuh chat too much, Zidane can't be Zora father,"  There could be a possibility but I don't want to bring my hopes up.

" Yah try convince we or yuh self? Because it definitely sound like yah try convince yuh self," Tiana said.

"Let him do wah test or sum, him already a treat you and her like his priority, y'all would make a good couple mi naa lie,". I honestly kept on listening them ranting about Zidane like I wasn't here, but I wasn't going to say nothing just a listen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~