"Episode 09"

Farjaad came back from the office, directly entered in the room. He started finding his files. Umeed entered in the room. She looked at him and got startled.

"Ap yahan?" Umeed said nervously.

"Kya ho gaya, pehli baat dekh rahi ho?" Farjaad scoffed.

"Wese ap aye kyu hain?" Umeed asked in curiosity.

"Apni important files bhool gaya tha, wohi lene aya hun" Farjaad replied normally.

"Ap ko na badaam khane ki sakht zarorat hai" Umeed taunted at him and smiled mischievously.

Farjaad glared at him and rolled his eyes, he fakely smiled.

"Aur apko apna moo band rakhne ki bht zarorat hai" Farjaad taunted back.

"Sahi to kaha hai, umar ke sath sath yaadash kamzor hojati hai" Umeed said and chuckled.

"Koi haal nahi hai" Farjaad said annoyingly.

He walked towards his cupboard and took out his clothes.

"Wese apki favourite Reena ayi hai" Umeed told him, tried to test his patience.

"Meri favourite to nahi hai lekin han tumhari jealousy peak par hai"

Farjaad said jokingly and controlled her smile.

Umeed gritted her teeth, "mein aur wo bhi jealous, wo bhi Reena se aur wo bhi ap ke liye, in your dreams?" She angrily said and rolled her eyes, she crossed her arms.

Farjaad walked towards her, "idhar dekhna" he said in flirting voice.

Umeed glared at him with unreadable expression, they looked into each other eyes.

"Tum mano ya na mano, tum jealous hoti ho" Farjaad said teasingly.

"Nahi!" Umeed said hesitantly.

Farjaad bit her lower lip, she lowered her glaze even she can't looked into his eyes.

"Ap jaa rahe the na, ap jayen" Umeed said nervously.

"Nahi! Mein change karne jaa raha hun, office ka kaam khatam hogaya hai" Farjaad replied softly.

"Acha, ek minute ap files lene aye the aur ab ap ruk rahe hain kyu?" Umeed asked curiously.

"Reena ayi hui hai, batein karni hain na" Farjaad tried to jealous her. He rushed inside the washroom.

Umeed closed her eyes and gritted her teeth, she was little bit jealous but she was trying to control herself.

Suddenly her phone started ringing, she walked towards the side table and took her phone. The screen showing the name of Haya. She rushed out from the room and walking towards the lawn but Mimi stopped her.

"Umeed! Tum kahan jaa rahi ho?" Mimi asked curiously.

"Wo Haya ki call arahi hai, andar signals issue hai, mein lawn mein jaa rahi hun" Umeed explained her concerned.

"Acha! Dhyan se rehna, wo bahar wires ka kaam ho raha hai" Mimi alerted her.

"Don't worry, tum fikar nahi karo" Umeed said smiling.

Mimi nodded her head, Umeed leaves and entered in the lawn, she again called her back. Haya received the call

"Jee farmaiye, aj Dr. Haya ne mujhe kese yaad karlia?" Umeed scoffed.

"Yaar! Aj mera free time tha to socha ke tumhe call karlun" Haya replied meekly.

"Tum kahan ho?" Umeed questioned.