"Episode 02"

Now, they both were sit together on the couch. Umeed and Farjaad were not reacting, they were not smiling. They both were not accepted that they are married. Everyone congratulated them and they were pretending to be very happy. They were just trying to behaved normal.

"Ye sab tumhari wajah se horaha hai" Farjaad whispered and gulped.

"Ap na mere moo mat lagiye ga, mein wese hi bht gusse mein hun" Umeed replied irritatingly, in the same tone.

"Achaa, to chinti ke bhi par nikal aye" Farjaad taunted at her.

"Ye chinti na apka jeena haram kardegi" Umeed warned him annoying.

Mimi and Haya joined them quickly.

"Bhai, ap log lar kyu rahe hain?" Mimi asked, tried to consoled them.

"Haya, Mimi, mujhe is gharyal ke sath rukhsati nahi karni" Umeed said furiously, took a decision.

"Umeed, kya kehrahi ho, log dekh rahe hain" Haya said, tried to controlled her.

"Han, to mein konsa mara jaraha hun tumse rukhsati karne ke liye" Farjaad replied annoyingly.

"Bhai, please ap log baad mein lar lijiye ga, abhi ap dono chup hojaye" Mimi pleaded.

Umeed controlled her anger, she was not in her senses. Farjaad glared at her, rolled his eyes. His heart was burning.

Sameer came there, joined them.

"Kathe angrez, ye sab tumhari manhosiyat ki wajah se horaha hai" Umeed frustrated on him.

"Meinay kya kia hai?" Sameer asked innocently.

"Agar tum pehle shaadi karlete to meri musibat hal hojati" Umeed replied irritatingly.

"Sameer beta, apki bhen ka dimag dheela hai, just ignore" Farjaad interuppted.

Umeed ignored his compliment, rolled her eyes and controlled herself.

*************

The rukhsati was done emotionally, Umeed reached in her new home, entered in the room along with Mimi. She was quickly removed her long dupatta, throw on the bed.

"Umeed, tum atleast bhai ka to wait karlo" Mimi said shockingly.

"Meri baat suno, tumhara bhai na mere hathon se bach jaiye wo bari baat hai" Umeed said in harsh tone.

"Wese Farjaad bhai, itne bure bhi nahi hain" Mimi smiled and took a side of his brother.

"Moo se aag nikalne wala dragon, gharyal, valcano, changez khan hai tumhara bhai" Umeed burst into anger.

Farjaad entered in the room while hanging his coat in his hands, he heard all of her compliments and looked at her angrily.

"Apka apne bare mein kya khayal hai?" Farjaad said in heavy voice.

"Han, mein to sab se zyada haseen, khubsorat aur" Umeed was replying but he interuppted, "aur sab se bewakoof larki hun"

"Ap dono ab ek dusre ka sar bhi phar den to mujhe masla nahi hai, good night" Mimi said instantly, walked out from there.

Umeed walked towards the cupboard and took out her night suit, she walked towards the washroom and about to entered but he stopped her.

"Pehle fresh hone mein jaonga" Farjaad ordered.

"Is Shaadi se sab se zyada nuqsan mera hua hai" Umeed replied, rolled her eyes.

"Jo bhi hai, ye mera room hai" Farjaad said furiously.