İBLİS KILICI BAKİRE
Pubfuture'a göre reklamlar
O gün akşam saatlerinde.
"Pat!" Taro o kadar sinirlendi ki eve varır varmaz yere vurdu.
"Hiroko Teyze kesinlikle kendini aşıyor!"
Hiroko, Lily gibi potansiyel bir tehditten kurtulmak için istemeden amcası Daidouji Akira'ya Lily'nin güzelliğini ve iyi noktalarını bildirdi. Konu kurnazlığa gelince kendisinden bir seviye üstün olan bir alçak ve sapıktı!
Üstelik Lily'nin yaptığı gibi gözleri kapalı bir çay fincanını kesme becerisine sahip değildi. Lily'ye karşı kaybedeceğinden korkmuyordu, peki ya yetenekleri iyiyse? Akrobatik becerileri ne kadar iyi olursa olsun, tek bir ağır yumruk onu öldürmeye yetiyordu!
Gerçek savaşlarda gaddarlık ve acımasızlıkla rekabet ederlerdi! En azından Taro böyle düşünüyordu.
Ancak Lily çok hızlı gelişti. O kadar neşeliydi ki kendini huzursuz hissetmeye başladı.
Ve daha da önemlisi kazanırsa bir şey kazanacak mıydı? Lily öfkesini dışa vurabilse de Daidouji'li Akira'ya gönderilecekti. Yani amcasının yanına gönderilecekti!
Taro ilk etapta Lily'ye aşık olmuştu ve işlerin bu hale geleceğini beklemiyordu. Peki ya bilerek kaybettiyse?
Ama bir kadına yenilirse bu bölgeye karışacak yüzü nasıl olacak?
"Bir taşla iki kuş vurmanın bir yolunu bulmalıyım..." Taro bir süre bunun üzerinde düşündü, sonra ellerini çırptı ve dağ ormanlarına doğru yürüdü.
Taro'nun çeşitli sebeplerden dolayı gece boyunca sürekli dışarıda kaldığı zaten bilinen bir gerçekti; çeşitli mesleklerden insanlarla arkadaşlık kurmak, sokak kavgaları, kadınlarla oynamak vb. Bu nedenle Matsuda Klanı da bu konuda çok dikkatliydi.
Ertesi günün şafağında, Matsuda Klanının bahçesinde beyaz giysili Lily diğer gençlerle okçuluk antrenmanı yapıyordu. Taro gelmedi ama herkes onun okçuluktan hoşlanmadığını düşünüyordu. Sonuçta bu onun dersi ilk atlayışı değildi.
“Dik durun ve gücünüzü orta derecede kullanın. Sana yayı çekmeyi nasıl öğrettiğimi hatırla. Oku atarken panik yapmayın, sakin kalmalısınız. Ön kolunuza güç verin ve yavaşça geri çekin. Ok dayanma noktasına ulaştığında, doğal olarak okçuluğun standart duruşunu oluşturacaktır! Bu bağlamda terimleri doğru kullanıp kullanmadığımdan emin değilim.”>1
Lily vahşi veletlerden birkaç adım uzakta duruyordu. Sonuçta kadın ve erkek arasında farklar vardı.
Sadece iki haftalık antrenmandan sonra Lily zaten güzel bir duruşa sahipti. Pratik olarak bir ders kitabı örneğiydi. Kimura Tetsuo bile defalarca başını salladı ve bunu bir sanat eseri olarak değerlendirdi.
Grup savaşında okçuluk ve binicilik çok amaçlıydı. Yayı ana silah olarak kullanmadıkları sürece, savaş alanında onları taşıyan yalnız samurayları bulmak nadirdi.
Ancak bu, eski çağlardan beri samurayın yeterlilik sınavı için gerekli becerilerden biriydi. Lily, test edilen deneklerin çoğunun hemen pratik kullanımını göremediği modern dünyada da aynı şeyin geçerli olduğunu düşünüyordu.
Örneğin Taro'yu ele alalım; Yay ile çalıştıkları her seferde okçuluğun faydasız olduğundan yakınırdı.
Ancak Lily farklı düşünüyordu; bunun çok eski zamanlardan beri aktarılan bir gelenek olduğundan başlı başına bir nedeni olduğuna inanıyordu.
Belki yayı sık kullanmıyordur ama savaşa katılıp katılmayacağını söylemek zordu. Bir samuray olarak şartlara bağlı olarak duruma uyum sağlamak zorunda kaldıkları zamanlar vardı.
YOU ARE READING
İblis Kılıcı Bakiresi
FantasyDünya dışı boyutların heyecan verici öyküsünde genç bir çocuk, kendisini karanlık ve gizemli bir paralel dünyada, kıdemli kız kardeşi Lily'nin bedeninde yaşarken bulur. Lily, bu esrarengiz diyardaki ilk gününde yüzlerce hayaletin büyüleyici gece geç...