"Kyu, kya burai hai Farjaad mein?" Zeenat Ji asked strictly.

"Baba, wo ek to mujh se age mein bare hain, iske baad wo gharyal hain, har waqt office mein hote hain, mein aise insaan se shaadi nahi kar sakti" Umeed gulped.

"Umeed, faisla hogaya hai ke tumhari aur Farjaad ki shaadi hogi" Kamal Pasha took a decision.

"Lekin baba, mein" Umeed tried to spoke but Zeenat Ji interuppted, "beta, ise acha rishta tumhe kahin nahi mil sakta, ham ne han kardi hai aur tum bhi khushi khushi razi hojao" She said, tried to convinced her.

"Warna tum bht pachtaogi" Kamal Pasha huffed.

Umeed didn't replied, she got sad and silently walked up from there.

"Pasha Sahab, agar Umeed ne koi ghadh badh kardo to?" Zeenat Ji muffled.

"Nahi, mein janta hun, Umeed meri beti hai wo aisa nahi karegi" Kamal Pasha said smilingly.

"Han, Umeed ko manane mein thora sa waqt lagega" Hilal Pasha added.

***********

Umeed and Haya entered in the room, Umeed was furious and angry, Haya was constantly consoling her but Umeed didn't heard anything, she was just cursing Farjaad for this proposal. Her heart was burning, mind was confused.

"Mein Farjaad khan bahadur ko jaan se mardungi" Umeed said furiously, she gritted her teath.

"Ye sab shaadi ke baad karna, taake jail mein hamai na ana pare" Haya said teasingly.

Umeed lightly hit on her shoulder, "bakwas band karo Haya" she huffed.

"Umeed, Farjaad bhai ache to hain, karlo na shaadi, kya pata tum dono ko baad mein mohabbat hojaye" Haya said softly, tried to explained her.

Umeed furrowed her eye brows, "aag aur pani ek hosakte hain lekin mujhe kabhi bhi Farjaad se mohabbat nahi ho sakti" She said confidently, rolling her eyes.

************

"Bhai, maan jaye Umeed bht achi hai, ap jesa soch rahe hain wo wesi bilkul nahi hai" Mimi stated meekly.

Mimi was continously trying to convinced his brother for her best friend proposal but Farjaad was constantly denay, he was just cursing Umeed.

"Nahi Mimi beta, mein nahi manoga" Farjaad refused confidently.

**********

"Umeed's Pov"

Umeed walked towards her bed, she took her phone from the side table and dialed the number of "Changez Khan"

She switched the phone on loud speaker, Haya and Umeed sat on the bed, waited for the receiving of the call.

***********

"Farjaad's Pov"

He was talking with Mimi, suddenly his phone started ringing. He took his phone from side table and the screen showing the name of "Jangli Billi"

"Lo agayi jhangli billi ki call" Farjaad scoffed.

"Bhai, attend karlen, shayad Umeed rishte ke liye razi hogayi hai" Mimi said teasingly.

Farjaad gave a deadly glance to him, he picked up the call and switched on the loud speaker.

"Hello, jee farmiye" Farjaad said in hard tone.

Mimi went towards him, started hearing their conversation.

*************

"Sach sach batao, meinay tumhari koi bhens churai hai, tumhari property par kabza kia hai jo tum mere peeche parh gaye ho" Umeed huffed.