"Episode 12"

They reached outside the Bahadur house, Umeed stopped her bike and Farjaad stood up and she removed her helmet, she was still sitting on the bike.

Farjaad: "Umeed, tum bike ko andar park kardo aur mere sath chalo, mein tumhe drop kardunga" he said in ordering tone.

Umeed: "Farjaad, mujhe aur bhi bht kaam hain isliye please ap mujhe jane den"

Farjaad: "to Umeed, tum nahi manogi?" He asked strictly.

Umeed: "akhir fiance kiski hun?" she lightly giggled.

Farjaad: "han, mujhe pata hai lekin ap ka koi bharosa nahi, kab ap koi naya karnama anjam dedenge" he said with suggestive smile.

Umeed: "ab itni bhi bachi nahi hun, akele jasakti hun" she responded confidently.

Farjaad: "Umeed, maan jao yaar"

Umeed: "mein paka aram se jaongi aur apko call kardungi" she promised in sweet tone.

Farjaad: "promise?"

Umeed: "han promise"

Farjaad: "theek hai, jaiye" he smiled.

She wore a helmet, started a bike and leaves from there.....

*********

So the week were passed like this, it was "FARMEED'S nikkah day. Umeed was sleeping peacefully, Haya enters in the room and started shouting.

Haya: "Umeed, uth jao please, bht kaam hain" she said tensely.

Umeed: "Haya, kya hogaya hai sone do" she said in sleeping tone, her eyes was closed.

Haya: "Umeed, aj tumhara nikkah hai, please utho" she said and Umeed quickly woke up, she rubbed her eyes.

Umeed: "Haya, kya masla hai yaar, nikkah bhi shaadi ke sath rakh dete"

Haya: "acha hai, nikkah ke baad sare functions enjoy karna filhal abhi jao aur jakar fresh hojao" she said lovingly.

Umeed stood up and went for freshen up. Umeed came back to the room and checked her phone, Farjaad enters in the room, he was holding a envelop and smiled towards her, he started coughing fakely, Umeed turned around and saw him, she got terribly shocked and confused.

Umeed: "ap sach mein Farjaad hi hain ya mein abhi bhi neend mein hun" she said shockly.

Farjaad: "neend se jaag jaiye, mein sach mein apke samne khara hun" he said and lightly giggled.

Umeed went towards him and softly touched his shoulder, Umeed heart was stopped, she quickly hold his hand and secretly went to the balcony.

Umeed: "ap is waqt yahan kya karahe hain aur kyu aye hain" she said angrily and scarely.

Farjaad: "its ok, kya hogaya itna dar kyu rahi ho?"

Umeed: "aj hamara nikkah hai aur agar apko kisi ne dekhlia na to bht bara masla hosakta hai" she started looking here and there.

Farjaad: "Haya ko kehdia tha, wo handle karlegi"

Umeed: "to ap aye kyu hain, ham wese bhi shaam mein nikkah par milne wale the na?" She asked anxiously.

Farjaad: "tumhare liye ek surprise hai"

Umeed: "kya?"

Farjaad extended his hand and gave her a envelop, Umeed took the envelop and opened it, Farjaad was smiling at her, she looked at the envelope and got surprised, she starred at him.