"Episode 8"

In evening, Umeed was waiting for Farjaad because she wanted to go for coffee with his best friend. Mimi was sitting on the bed and scrolling her phone. She was looking normal and Umeed surprisely looked at her.

Umeed: "ek baat batao, tum itni jaldi theek kese hogai?"

Mimi: "mein kahan theek hui hun, mere paair mein abhi bht dard hai" she responded confidently.

Umeed: "tumhara bhai kab aiga, mujhe na Waleed ke sath bahar jana hai"

Mimi: "tum kuch zyada hi iske bare mein nahi soch rahi ho?" she asked rudely.

Umeed: "Mimi, wo mera kitna acha dost hai, mera best friend hai aur tum kesi fuzool batein karahi ho" she make a face.

Mimi: "acha, ok fine"

Anthony came there and knocked the door.

Anthony: "wo bahar Umeed madam se koi milne aya hai"

Umeed: "mujh se milne?"

Anthony: "han, ap bahar akar dekhli jiye" he said in demanding tone.

Umeed: "acha, mein ati hun" she replied and he leaves from there.

Mimi: "tumse milne kon agaya?" She asked.

Umeed: "dekh kar arahi hun" she said, Mimi nodded her head and Umeed leaves from the room.

Umeed went outside the home and saw that Waleed was standing outside the car. Umeed went to him.

Umeed: "tum yahan bhi agaye?" She asked surprisely.

Waleed: "tumne to kaha tha na ke sham tak ajana?"

Umeed: "han lekin Mimi ghar mein akeli hai, mein ise kese chor kar ja sakti hun?" She explained.

Waleed: "acha, yaar bechari injured hai mujhe ise milna hai" he said softly.

Umeed: "acha, chalo andar ao"

Waleed and Umeed enters in the home and went to Mimi's room. Mimi was waiting for Umeed, she got surprised to see Waleed and greeted him.

Mimi: "Waleed, itne din baad dekha hai lekin tum bilkul wese ke wese ho" she giggled.

Waleed: "wo sab to theek hai, tumhe chot lagi kese?"

Mimi: "yaar bas wo seedhiyon se gir gayi thi" she make a face.

Umeed: "han, acha ham coffee par kal chalein, kyuke abhi Farjaad nahi aye hain aur mein ise akela nahi chorongi"

Waleed: "han, to wait karleta hun, jab wo aingay to ham chalenge?"

Umeed: "acha ok"

Waleed sat on the sofa and Umeed sat infront of Mimi, They trio started talking with each other and after some time, Farjaad enters in the room and shocked to saw Waleed. Waleed extended his hand and Farjaad shaked his hand.

Umeed: "acha hua ap agai, mein apka hi wait karahi thi" he looked at Farjaad and said softly.

Waleed: "Umeed, ab ham chalein?"

Farjaad looked at him irritately and Mimi looked at Farjaad, Umeed nodded her head.

Umeed: "han chalo, Mimi mein kal dobara milne aongi, tum bas apna khayal rakhna ok?"

Mimi nodded her head and Umeed went to her, hugged her and leaves from Waleed. Farjaad looked at them from behind.

Farjaad: "Mimi, yaar tumne Umeed ko roka kyu nahi?"