Bab 27

692 68 0
                                    

Damia menghela kan nafas nya sebaik sahaja pintu bilik ditutup dengan perlahan. Dia mengambil langkah ke bawah tetapi dihalang oleh seseorang dari depan dengan mendepakan kedua dua tangan milik nya. Terus sahaja dia memegang lengan Damia dengan pantas. Haihh! Masih berani lagi kau? Nasib baik aku baru lepas solat, tenang sikit aku. Kalau tak, memang ada orang dah kena dengan maka penampar aku dah sekarang ni. Padan muka! Sukahati sukahati dia aje nak buat aku. Ingat lah aku ni pembantu dia. Rasa macam raja sangat lah tadi! Macam lah kau tu keturunan raja. Aku rasa aku nak sepak mamat aje ni sampai ke swimming pool tu! Biar dia mati kelemasan. Huh! Berani sangat kan dengan aku? Ha, kau belum kenal aku dengan sepenuh nya, Taehyung! Ingat aku ni perempuan yang lemah sangat ke?

Damia mendongak ke arahnya.

"Hoii, lepas lah!" Damia merentap tangan nya dengan kasar. Semakin membara aje darah Damia saat ini.

Kelam kabut Damia memandang ke hadapan. Takut kalau ada mata yang memandang ke arah mereka. Mampus lah kalau macam tu. Mesti berhati hati ni. Nasib baik lah tiada orang di ruang yang agak sunyi dan senyap ni. Rasa nya semua orang tengah sibuk di bawah agak nya.

"Hi, nice to meet you again, Damia!" Kata nya dengan senyuman sinis terukir di bibir merah nya.

Damia malas hendak melayan lelaki gila di hadapan jadi dia ingin mengambil langkah ke kiri tetapi di halang lagi oleh lelaki itu.

"Hei, boleh tak jangan halang laluan saya? Saya ada banyak lagi kerja lah! Tak ada masa jugak lah saya nak layan awak!" Jerit Damia kepada Taehyung dengan perasaan yang tidak berpuas hati.

"Kenapa kau takut sangat dengan aku? Ingat aku nak makan kau ke? Atau kau takut nak bertentang mata dengan aku?" Taehyung bersuara. Kali ini dia membahasa kan diri nya 'aku'.

Memang lah tak ada kerja mamat sengal ni!

Damia merenung tajam ke arah anak mata Taehyung. Anak mata dengan tidak sengaja mengamatinya lelaki di hadapan nya itu. Lengan baju nya sengaja dilipat kat sampai ke paras siku. Ingat lah aku takut sangat kau buat macam tu! Kemudian nya, dia membuka satu butang baju nya dari atas. Sekarang dia tidak memakai berpakaian segak tetapi hanya berpakaian casual. Ya Allah! Memang lah kau ni tak tahu malu. Damia memandang ke arah lain saat Taehyung membuka butang baju hitam nya itu.

"Awak tahu tak yang saya ada banyak lagi kerja yang saya perlu buat? So boleh tak awak ke tepi sikit? Saya nak lalu ni," Kata Damia kepada Taehyung dengan nada yang lembut.

Mr. Playboy | TaehyungWhere stories live. Discover now