🎤Negyedik🎤

935 116 8
                                    

Wei Wuxian pov.
Csak kérdően bámultam az előttem álló férfire, aki még mindig az állam alatt tartotta a kezét. Furcsán nézett le rám, de egyet léptem hátra.
— Ööö... Köszönöm. — motyogtam zavartan. Elvitte a felháborodott fiát és mindenki azonnal visszatért arra amit csinált.
— Ez furcsa volt.
— Az, de ne is törődj vele! Mindjárt te jössz! –mondta Xia Lian és elszaladt. Izgatottan léptem a színpad mellé.
— A következő fellépő: Wei Wuxian és a  Set it all free—t énekli Scarlett Johnassontól, gitár kíséretében. – mondta a bemondó és kimentem a színpadra. Négy felnőtt férfi, köztük Wen Rouhan, ott ült a zsűriben. Felismertem őket a falon látott képekről. Jin Guanshan, a divattervező szakról. Ő maga is nagy guru a divatban, multimilliomos. A másik Lan Quiren, azt hiszem zenetanár és a híres Lan család feje, akik mind elismert zeneszerzők. A harmadik volt Wen Rouhan, aki az énekesekért felelt, aztán Jiang Fengmian. Ő vezette a rajz szakot. Nagyon ismerősnek tűnt nekem.
– Helló! – köszöntem és felvettem a gitáromat. Ahogy megpendítettem húrokat, a basszus hangja a csontjaimig hatolt.
I followed my heart into the fire
Got burned, got broken down by desire
I'vetried, I tried but the smoke in my eyes
Left me blurry, blurry and blind...

(Követtem a szívem a tűzbe
Megégtem, összetörtem lenn a vágytól
Próbáltam, próbáltam de a füst a szemeimben
Ott hagyott a homályban, a homályban vakon)

Pengettem a gitáromat es hagytam, hogy a hangom egybe olvadjon a zenével. A ritmusra vert a szívem és éreztem, hogy mindenki engem néz, de kicsit sem zavart.
This is my kiss goodbye
You can stand alone and watch me fly
Cause nothing's keeping me down
Gonna let it all out
Come on and say right now, right now, right now...

(Ez a búcsú csókom
Állhatsz egyedül és nézheted ahogy szállok
Mert már semmi nem tart lenn
Mindent el fogok engedni
Gyere és mondd most azonnal, most azonnal, most azonnal)

A tömeg mellettem már mozgott a zenére. Ennek a dalnak jó a ritmusa, felpörget és a szövege arra bíztat, hogy énekelj. Ezt tette velem is.

A kristály akadémiaWhere stories live. Discover now