SAHİBİNİ KORU! (MARICHAT)

SAHİBİNİ KORU! (MARICHAT)

12.7K Reads 758 Votes 6 Part Story
Malların Kralı By _pearl_beautiful_ Updated Jul 28, 2017

Açıklama olaraaaaaaak.....................

Heh! Kendi kurgumdur!
Adri chat olmuyo!
CHAT ADRI OLUYOR!
Chat marinin kedisi ama off spoi yok len işte! Jcxjjxjd

Hımmmmmmmm başkaaaaaaa
Şimdilik yetişkin içerik demicem ama sonradan etiketi koyabilirim jzknxjxjxj

Kapak tasarlayabilecek bir mümin gardaş aranır cjdjxjjxjdh

Nese.... iyi okumalar xjjxjx

TAB2Sİ DE PLAGG OLCAK SAÇMALAMAYIN!

NOT: Hawkişimin kızı da var ckdkjxnx VE LADYBICH YOK TIKKI DE YOK

  • aday
  • adrien
  • bale
  • chatnoir
  • damat
  • evlilik
  • howkmoth
  • ladybug
  • marinette
  • masterfu
  • miraculous
  • moth
  • mss
  • yok
Bayaa önce eski hesabımda okumuştum şimdi tekrar okim dedim
whabmicyima_ whabmicyima_ May 31, 2017
Lan bu insana dönüşünce plaggın insan hali olcak dimi? Ha eğer cevap ''hayır''sa  Adrien'i bi kedi doğurdu hayırlı olsun
baiser17 baiser17 Apr 02, 2017
Aha adrien chatnoir e dönüşçek kesin bide öpünce dönüşüyomuş kurbağa gibi ehejejeje
baiser17 baiser17 Apr 02, 2017
Bana bu sahne dokuz canlı bay tüylü den tanıdık geldi her türlü kedili film kalp ben dödkelfklekg
larissalaris123 larissalaris123 Jul 20, 2017
Yediği o kadar şey nereye gidiyor? Bence şu anlık tek özel gücü bu...
loeyslight loeyslight Jan 02, 2017
En fazla 106 yaşında. Hayır daha çok genç. Evet bol bol süt içiyor. Evet Kraliçe Elizabeth ile akrabalığı var. Ve evet. İkisi de ölümsüz *son cümleyi fısıldayarak korku filmlerindeki gibi söyler*