Tolong!! Jangan Mainkan Cinta Aku

Tolong!! Jangan Mainkan Cinta Aku

565K Reads 23K Votes 90 Part Story
NrAfqh By Misshot_head Completed

Azharina amelin seorang yang lemah lembut.dia sering didera oleh ibu dan kakak tirinya.dia selalu di fitnah dan dikeji oleh keluarga itu.dia seorang anak yatim.keluarga Azharina menjual Azharina kepada seorang lelaki kaya.

Danial rykal seorang yang playboy.dia membeli Azharina dan berkahwin azharina atas alasan ingin mendera Azharina dengan alasan yang tidak muhasabah.

"Kenapa awak selalu dera saya,apa salah saya!"-Azharina amelin 

"Herh,kau kau fikir la apa salah kau.disebabkan kau aku kena putus dengan rabiatul"-Danial rykal 

"Saya dah tak tahan nak bercerai dengan awak!.pleas lepaskan saya"-Azharina amelin.

Apa dah jadi sampai nak bercerai berai?macam nimana diorang boleh kahwin?apa Danial buat sampai Azharina tak tahan dengan perangai Danial? Haaa nak tahu selebihnya baca okey. 

highest rangking 
#4 in random

______________________
Almost all bab this story so many typo.. So sapa yang tak nak pening kenapa better jangan baca ! But if you guys interesting with this novel , please support me :-) . Saya masih mentah dalam penulisan. So typo is normal for me. All people in this world not perfect ;-)

SizuAh SizuAh Jun 26, 2016
Geram plak tgok sofia nie.. bukan nak backup adik.. bole dy join blasah azharina
shami-chan_2004 shami-chan_2004 Oct 31, 2016
Kalau aku azharina aku pegang tudung aku pastu tarik Sofia punya
hxrryrexha hxrryrexha Aug 23, 2016
Mati2 aku nial one direction😂😂 apapun good permulannya 👏👏👏
shindiadiyati shindiadiyati Sep 15, 2016
Mampir yuk diceritaku "will you be my girlfriend" jangan lupa vote sama commentnya yah;)
azlinabdul azlinabdul May 27, 2016
Best giler...gram giler kt mkcik maimunah tu😠😠😄😄
_Niaxx_99 _Niaxx_99 Jun 18, 2016
Kalau aq jadi azharina ni aq blas blik...kecik besaq kecik besaq aq tengok😈😈😈