NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
busmate. ft jjk

busmate. ft jjk

157K Reads 24.1K Votes 42 Part Story
➳ <3 By kokokun- Completed

161016 ㅡ BUSMATE Get 2nd place in best fanfiction award.

"Mana ada tempat lagi dah."

"Tu, kat lantai tu kan ada?"

Kisah hidup Raehee yang penuh dengan ceria. Dia adelah seorang yang peramah dan brutal. Tapi, semuanya berubah apabila dia terjumpa dengan seorang mamat yang sedingin ais batu padanya.

Hidup Raehee mula berubah apabila datangnya mamat ais itu. Dia mula dibuli, di temui dengan cinta tiga segi bersama crush nya sendiri. Dan siapa sangka yang dia boleh terjatuh cinta pada mamat ais itu juga?

Dan yang gilanya, cerita kisah pahit manis mereka itu terbina hanya kerana mereka, Raehee, si gadis brutal dan Jungkook, si mamat ais tu berebut tempat duduk dalam bas.

"After 5 years has passed, you come again as my busmate."

ㅡ written by author syana.

{StatusㅡComplete} {ㅡ2016}

Cover made from : -healerkim \ pawalawo ❤

JiminnieHana JiminnieHana Dec 09, 2016
Woi kesian lah teddy bear tu hahahahahahah bagi aku je lah ish sian dia hukhuk
No_Name440 No_Name440 Feb 14
Hyerin cakap jangan kawan dengan Seura 
                              ( Kesan daripada membaca I Wish
-lostmytaehyung -lostmytaehyung Dec 24, 2016
jgn benci sgt dgn dia cik oii , nnti lame ii jdi suke . HA , bru padan muke ko .