You're Worth Everything

You're Worth Everything

51.3K Reads 3.6K Votes 17 Part Story
BaekYeol Shippers Turkey By baekyeolturkey Completed

"Bir şey zaten olduğunda---iyi yada kötü--- zamanı geri almamızın ve bunu değiştirmemizin imkanı yok.

Yapmamızın için geriye kalan tek şey...pekala, iki şey var.

Birincisi zaten olduğu gerçeğini kabullenmek ve belki de, birinci olmasının sebebi bu. Çünkü büyük yada küçük, her zaman ilk olacak."
                           
                  "İkincisi ne?"

"Birlikte ilerlemek."

UYARI: Kendine zarar verme ve smut sahneler içerir.

Bir çok sahne Chanyeol'un gözündendir.

Lifeless'in devamıdır.

  • baekhyun
  • baekyeol
  • chanbaek
  • chanyeol
  • exo
  • kai
  • kaisoo
  • kyungsoo
  • lifeless
Gondikanyus Gondikanyus Nov 12, 2017
FİCDE İLK DEFA İÇTEN GÜZLDÜ  AQ XNWKCNWKXNSMCMEMCKDMXKEMC
oznuralgl oznuralgl Feb 01
Arkadaşlar aşk kitabı okumak istiyorsanız, sayfama bir göz atmalısınız. 😁 Lütfen bakın yav dkdmdld sürekli bölüm yayımlıyorum . Oylamayı da unutöayın 🙏🙏
exeloo exeloo Aug 17, 2015
oha favori ficilerimden birinin devamı djdksndh çok saol çevirmencim yazarcım mutluluktan ölüyorum dhdjbsbd
channiesteeth channiesteeth Jul 22, 2015
Olleeeeyy :3 
                              Çok mutlu olduk çok sağol yazarcığım/çevirmenciğim hangisini tercih edersen sjsjdjd ^^
NiallAshton NiallAshton Jul 22, 2015
Çevirdiğin için çok teşekkürler. ^^ Yeni bölüm ne zaman gelir? ^^