IM YOURS - אני שלך

Von MyCaliforniaKing

105K 4.8K 298

יולי אמסלם נערה בת שבע עשרה , נאלצת לתת לסהר הלל שיעורי תגבור לקראת הבגרות במתמטיקה לאחר שהוא שבר את הרגל . ... Mehr

פרק 1 : ההתעקשות
פרק 2 : משפחת אמסלם
פרק 3 : הכנות לשישי
פרק 4 : תפיסה
פרק 5 : ארוחת שישי חלק א
פרק 6 : ארוחת שישי חלק ב
פרק 7 : דייט אבל לא דייט .
פרק 8 : מחלה
פרק 9 : יחס מגעיל .
פרק 10 : מכוניות
פרק 11 : משולש אהבה של מבוגרים .
פרק 12 : בגרות .
פרק 13 : מסיבה , בגידה וכלבה אחת .
פרק 14 : WORK WORK WORK
פרק 15 : אחי , זיו .
פרק 16 : מה שנועד להיות , נועד להיות .
פרק 17 : נשק אותי .
פריקה
פרק 18 : חבר שלה .
פרק 19 : מוות שימושי .
פרק 20 : תל - אביב .
פרק 21 : חוסר שליטה .
פרק 22 : ניתוח .
פרק 23 - אני אוהבת אותך , הסוף .
שיחת סיכום - IM YOURS .
היי, זו אני

פרולוג

8.1K 237 21
Von MyCaliforniaKing

הסתכלתי שוב בפעם במראה , זו החולצה המאה שהחלפתי תוך 5 דקות וככל שאני מביטה במראה יותר אני מרגישה הרבה יותר מכוערת , הייתה לי התבלטות קשה בין החולצה הירוקה הבהירה החלקה לבין הגופייה הכחולה הכהה עם הכתפיות הדקות ספגטי . נאנחתי ולבשתי את החולצה הירוקה הבהירה , אחרי הכל היא תדגיש לי את המעט ירוק שיש לי בעיניים בערבוב עם החום . סירקתי את שיערי במהירות , הוא לא ארוך אבל גם לא קצר . הוא מגיע לי עד הכתפיים ויש לי פוני בובה שאני תמיד מסיטה אותו לצד כי בזמן האחרון הוא ארך מאוד והוא מפריע לי בעיניים ומתנגש לי עם הריסים . השיער שלי שחור , פשוט שחור , אין לי משהו מיוחד אפילו העיניים בקושי , קמצוץ של ירוק קרוב קרוב לאישון ובקושי שמים לב אליו . רק אם נכנסים לי לעין , אני חושבת שמישהו יצליח להבחין בזה .

מרחתי מעט אודם , ממש מעט . בצבע אדום כהה שיתאים לגוון העור השחום שלי , פעם שנאתי את השפתיים העבות שלי אבל לאט לאט התאהבתי בהן כשהן התאימו לפנים שלי ולגילי . פשוט הייתי ילדה בת 4 עם שפתיים ענקיות שיצאו משליטה .

סגרתי את הכפתורים של הג'ינס ומרחתי את הזיעה הקלה שנוצרה לי בידיים על הירכיים שלי . נשמתי עמוק , ונשפתי במהירות . שוב פעם מביטה במראה , מסרקת , עושה סיבוב ולוקחת את ספרי מתמטיקה .

הבגרות עוד שבועיים ואני צריכה ללכת לבית של סהר הלל , סהר היה כדורגלן .. זאת אומרת הוא עדיין עד שהוא שבר את הרגל שלו והוא מרותק בבית , אני מעולם לא דיברתי עם סהר בחיים שלי זה מוזר כי אנחנו באותם הקבצות , 4 יח''ל אנגלית 3 יח''ל מתמטיקה אבל מעולם לא דיברנו . עד שהמורה נידבה אותי בעצמה לתת לו את השיעורים עד לבגרות וללמד אותו נושאים חדשים שלמדנו לא הייתי בכלל מעיזה להתקרב אליו עד י''ב , ליתר דיוק עד סוף י''ב .

סהר הוא בן אדם שקשה להגדיר מהרבה בחינות , קל להדביק לו את הסטיגמה שהוא שובר לבבות ושהוא סטוציונר אבל האמת שהיו לו 4 חברות ככה שמעתי לפחות , אבל מנקודת מבטי הוא התייחס אליהן כמו מלכות , עשה כל מה שהן רצו פינק ואהב אותן אבל מעולם לא נתן להן את ההרגשה שהוא הסמרטוט שלהן והן יכולות לשחק בו כרצונו , כשסהר רק הרגיש מאוים מגבר אחר מיד הוא נפרד מאותה בחורה , הוא שנא משחקים ואהב ללכת על " אול - אין "

סהר היה קנאי , תחרותי ללא ספק ולא הייה וותרן רק כשזה היה נוגע לבחורות , שהרגיש שהן פוזלות לבנים אחרים פשוט חתך את הקשר , אבל כשהוא רצה אותן ? ואו , הוא נלחם כמו אריה , לא עניין אותו אם יש להן כרגע חבר , אפילו לא היה לו אכפת אם הן היו נשואות . . טוב ככה אני חושבת . סהר היה בן אדם יפה , הוא עדיין בן אדם יפה ... ומי לא אוהב דברים יפים ? אף אחד . סהר היה עם מבנה פנים כמו של דוגמן , היו לו עיניים כחולות ושיער שחור על גבול החום , היו לו זיפים שהתנוססו כמו אמנות על הלסת התחתונה שלו . ( בתמונה סהר . ) אני בטוחה שמתי שהוא יחלים ויהפוך לשחקן כדורגל אני לא אתפלא אם הוא יהיה ממש מפורסם ויופיע על כל מיני מגזינים , עלונים ופרסומות בעתיד לפי המראה שלו . אין , מראה טוב תמיד עוזר לא משנה מה , כל מי שאומר שהאופי יותר חשוב הוא צודק , אבל כשזה בא ביחד עם היופי ? זה בונוס , לפעמים היופי מכפר על הכל . מכפר על ההתנהגות הזבל שלו .

האופי המחורבן שיש לו הרס לו את היופי שלו , הוא מתוק רגיש ומושלם אבל לבנות שהיו החברות שלו או לבנות שהוא התחיל איתן או פלרטט מדי פעם , מעולם לא התייחס לשאר הבנות , היינו שקופות בשבילו אפילו לא זכר את השמות שלנו , אנחנו למדנו איתו מכיתה ז' . אותם הקבצות והכל ואי אפשר לזכור את השם המזורגג שלי ? זה לא קשה , אין לי שם מסובך כולה יולי אמסלם . לא קשה לבטא וזה גם קצר . אבל משום מה הוא לא זוכר .

כשהמורה נידבה אותי לתת לו את השיעורים , כעסתי מבפנים . ידעתי שאני אתרגש ואלחץ ללכת אליו לבית . מעולם לא דיברנו בחיים , אפילו לא מה השעה או מתי האוטובוס יגיע . שום מילה ושום מבט ושום כלום .

לא משנה כמה ניסיתי לדרבן אותה שתחליף אותי היא הייתה תקועה עליי , אמרה שאני התלמידה הכי חזקה במתמטיקה בקבוצה ועדיף שאני אלך כי אני קולטת את החומר מהר ומצליחה להעביר אותו למוחות אחרים במהירות ובהבנה " ושהוא חייב ללמוד כי עוד שבועיים הבגרות והוא לא נכח בשיעורים די הרבה זמן .

איכשהו הרגשתי שהמורה יודעת שיש לי מלא זמן פנוי והיא מילאה לי אותו בזה שאני אעזור לסהר הלל . ועכשיו אני לחוצה יותר מתמיד , אני מפחדת שאני אאבד שליטה ואתחיל להיות פטפטנית יותר מדי ויאמר דברים שלא צריך לומר ואז הוא יחשוב שאני כל כך איבדתי את זה ולא יבין מאיפה נפלתי עליו .

למה היא לא יכלה לשלוח נגיד את , נועה ירושלמי ? גם היא גאון . טוב אנחנו 3 יח''ל כולנו גאונים כשאנחנו רוצים . אה ואולי כי היא גם האקסית שלו אז בגלל זה .

אוף אני לא רוצה לצאת מהבית אבל אני יודעת שאני חייבת . עוד עשרים דק' אני אמורה להיות שם , ובכוונה יצאתי מאוחר כדי שאני לא אגיע מוקדם ויחשוב שהקדמתי בשבילו למרות שאני שונאת איחורים כל כך .. אז אני אגיע בול בשעה חמש לשם ואתקתק בדלת שלו . מקווה שהוא לא ייפתח לי , שההורים שלו ואמן שהוא ישן או משהו כזה .

רק שאני לא אפגש איתו עכשיו . זה מוקדם מדי .






Weiterlesen

Das wird dir gefallen

113K 6.8K 47
אני לא רצויה כאן ובצדק. הייתי ילדה טיפשה. לכן אני מבינה את כולם כאן. במיוחד את גבריאל. הוא שונא אותי ואני חושדת שאם היה יכול היה מעלים אותי מעל פני...
689K 13.2K 38
הוא התקדם באיטיות "מה אמרת הרגע?" קולו נהפך מאיים כמו הוא עצמו. "אמרתי, לך לעזאזל" אמרתי ביתר ביטחון כי רגע אחרי זה הייתי צמודה לקיר. חזהו מוצמד ל...
132K 9.1K 48
*גמור* "תתפלאי, אבל אני בדיוק כמוך" "איך כמוני?" אני מתחכמת "את יודעת על מה אני מדבר." השתתקתי. תדמיינו לכם עולם בלי מחלות, שכל שבר או שריטה נרפאים מ...