פריקה

2.8K 99 4
                                    


פעם הייתי כותבת סיפורים והרגשתי בכיף לכתוב אותם , באמת . היה לי דף בפייסבוק שכתבתי שם היו לי רק 30 לייקים ובכל פרק שהעליתי 3 לייקים ולפעמים תגובה אחת ( הדף חוסל אז ..  ) . זה מעולם לא הפריע לי באמת , אני מעריכה כל לייק וכל צפייה קטנה וכל תגובה - אבל דברים כאלה לא חשובים לי כל כך . 

כשאני בוואטפד אני שמה לב שלכל כותב\סופר זה הדבר היחידי שחשוב כאן , מספר הצפיות התגובות וההצבעות . סבבה שיבושם להם לא באה להרצאות כאן שאני לא אעשה דבר כזה ובלה בלה בלה . 

פשוט כשאני כותבת בוואטפד אני מרגישה שאני צריכה להוכיח את עצמי למישהו , להראות שגם אני טובה להראות משהו למישהו , אני מתאמצת לכתוב , בזמן האחרון חצי פרק לוקח לי לפחות 5 ימים לכתוב , הגעתי למצב שזה חייב להיות שיא השלמות וזה מעצבן ומסתכל כל כך ברמות זו הסיבה שקשה לי לכתוב את הסיפור שלי ( אני שלך ) מחשש שלא יקראו , שלא יאהבו ועוד . 

עדיף לכתוב לעצמך ולהישאר ללא קהל , מאשר לכתוב לקהל ולהישאר ללא עצמך . 

המשפט הזה מתאר את המצב שלי לאחרונה , אני מרגישה שאני מאבדת את עצמי למען וואטפד , מרגישה שאני מקריבה הכל רק כדי שסיפור יהיה מושלם ואני מוותרת על עצמי למענו ולא רציתי להגיע למצב כזה מעולם והמצב הזה חרא ומסתכל לגמרי , זה מוריד את החשק ושלא נדבר על הביטחון של לכתוב . 
החלטתי שאני אקח לעצמי כמה ימים בודדים , לא מעל שבוע להבין מה אני רוצה מהסיפור שלי . 


השעה עכשיו חמש וחצי לפנות בוקר , זה הלילה השני ברצף שאני ערה ככה רק בגלל שאני מנסה לדמיין ולחשוב לאן לקחת מכאן את הסיפור ,  כמו שאמרתי בכל הפרקים אני יודעת איך להמשיך יודעת מה אני רוצה שיקרה , אבל לא מצליחה לתרגם את זה לפרקים , מבקשת שתבינו ותחכו בסבלנות . 

לא יודעת למה רשמתי את זה לכם אבל הייתי חייבת לפרוק , אם לא הבנתם דבר ממה שרשמתי אז אל תדאגו אתם לא לבד , גם אני לא הבנתי מה אני רוצה מעצמי .. הכל מבולבל אצלי כרגע , למי שיש עצות או משהו בסגנון אני אשמח לשמוע .


ועכשיו ? עכשיו לילה טוב . עפתי להשלים שנות שינה בזריזות . 

IM YOURS - אני שלךWhere stories live. Discover now