פרק 19 : מוות שימושי .

3.2K 199 5
                                    


הגעתי הביתה וסגרתי את הדלת , בספה ישבו שני אנשים זרים בעלי שיער לבן - כסוף עם חליפה יוקרתית ושעון יקר על היד,  על השולחן הונחו תיקי העבודה שלהם ובמפתיע אבא שלי היה כאן . אבא שלי לא חוזר בצהרי היום אלא אחריי צהרי היום . 
" הכל בסדר ? " שאלתי כי שמתי לב שאמא שלי בכתה . שיט ..  זה האלה בטח מאגודת הסרטן או משהו בסגנון הזה לא , בבקשה לא . שהמצב לא החמיר . 
" זו יולי , הבת הצעירה שלנו . בת הזקונים . " אבא שלי הציג אותי והסתכלתי על שני האנשים הזרים , כן ללא ספק הם מהאגודת הסרטן או משהו  . 
" היי , אני עורך דין תומאס וזה השותף שלי פארקר אנחנו היינו עורכי הדין של יעקב , יעקב אמסלם , הגענו מאמריקה לכאן . "  הוא אמר במבטא אמריקאי אבל דיבר עברית ללא שום שגיאה אחת . 
" אוקי .. "  אמרתי והוא לקח נשימה ארוכה . 
" יעקב נפטר , הוא מוריש לכם , את ,  " הוא התחיל לומר והביט בחיוך ובתקווה בהורים שלי , "  מוריש לכם הכל . מוריש לכם עשר מיליון דולר וכמה דירות . " 
נפלתי אחורה לספה מרוב ההלם , הלסת שלי נשמטה ממקומה . עשר מיליון דולר וכמה דירות ?! מה !? מה !? 
" אתה בטוח ? " שאלתי אותו והוא הראה את המסמך שהה על השולחן , הסתכלתי על ההורים שלי בבלבול , ואז בחזרה לערוכי הדין שהיו מאושרים כאילו הם גם מקבלים עשר מיליון דולר . 
" עשר מיליון דולר ? במה הוא עבד ? " שאלתי בתדהמה . 
" הוא היה בעיקר בעסקים בלאס וגאס , קזינו .. והיה לו כמה בתי בושת בנבדה . הוא היה איש עסקים חכם עם פלפל .. לא פרייאר בכלל . הוא מת במפתיע , התקף לב . "  העורך דין תומאס אמר . 




" אמא ! " אמרתי אחרי שהם יצאו מהבית היא הסתובבה אליי כשהיא מעט בוכה וניגבה במהירות את הדמעות .
" כן ? "  היא שאלה ואז הסתכלתי בחיוך על אבא שלי ואז הוא עליי . 
" יש לנו כסף מספיק לניתוח שלך !"  אמרתי בהתרגשות וחיבקתי אותה , יש לנו מספיק כסף לכל החיים על מה אני מדברת !? הוא דאג לתחת שלי מאז גיל 0 ובלי כמעט להכיר אותי , הוא הכיר את כל האחים הבנים שלי אבל אותי פחות .. כשהייתי בת שנתיים הוא עזב הכל והלך לאמריקה .
" אלוהים , אפילו לא חשבתי על זה  " היא אמרה בכנות ואבא שלי צחק מאושר . 
" יש לנו מספיק כסף לניתוח  ! " אבא שלי הריע מרוב אושר . 
" די אהרון אל תדברו ככה .. אח שלך נפטר . " היא אמרה והוא לגלג
" מעולם לא בכינו על אמא שלנו , אז על אחי אני אבכה ? ואת מכירה אותי .. אני לא בוכה אף פעם , וכרגע צריך להתמקד במי שחי . לא יולי ?!" הוא שאל וחיבק אותי ואותי והנהנתי ונישקתי את שניהם . 
" סוף סוף הכל מסתדר לנו בחיים , יא אמסלם . "  אמרתי והם צחקו . ואו , אני לא מאמינה שזה באמת קורה לנו עכשיו , אנחנו מסודרים לכל החיים . ממש לכל החיים והכל בזכות דוד שלי . אין מאושרת ממני יותר . 

אבל לפני שאני אצרח מרוב אושר ואאבד את זה יש לי גשרים לתקן ולגשר ביני לבין איתי , אפילו שהוא וויתר עליי לגמרי אני חייבת להתנצל בכל מחיר אפשרי שקיים . 
" מחר נלך לקבוע תור אוקיי ? " אבא שלי אמר לאמא שלי כשהשתחררנו מהחיבוק . 
" ברור , ברור ! " אמא שלי אמרה בהתרגשות וצחקנו . 
" אבל חייבים לעשות לו הלוויה , הגופה שלו אמור לנחות מחר .. ונעשה לו הלוויה כמו שצריך . " אמא שלי אמרה והנהנתי . 
" כל הבנים שלנו חייבים להיות שם . בכל מחיר . " אבא שלי המשיך לומר . 
" טוב בזמן שאתם מארגנים הכל .. אני צריכה ללכת לאינשהו .  " אמרתי והחזקתי את המפתח של הדלת בידי ויצאתי מהבית  .

IM YOURS - אני שלךWhere stories live. Discover now