פרק 21 : חוסר שליטה .

3.4K 179 7
                                    


" את את בכלל לא יודעת מה את עושה לי , כל המערכות בגוף שלי משתוללות בלי הפסקה , הרגשתי ככה בעבר אבל במקרה שלך זה שונה . את מטריפה אותי לגמרי. הופכת אותי לפסיכופת של אהבה . "  הוא המשיך לומר ועצרתי במקומי קפואה ופעורת פה , מעולם לא ציפיתי לשמוע את זה מסהר ובמיוחד לא עכשיו . 
" ואני לא כזה , אפילו שאהבתי בעבר הצלחתי לשלוט על זה בצורה כלשהי . במקרה שלך ? אני שחכתי מזה שליטה . " הוא אמר , לא ידעתי מה לומר . סהר הוא באמת בנאדם של שליטה , הוא שולט בכל דבר כמעט   בחייו . 
" לקח לי שנייה להתאהב בך וימים שלמים לא לנסות להדחיק את זה יולי . " הוא התקרב בזהירות אליי , מבטו התרכך והוא ליטף את הלחי שלי הוא מילא את שפתיי בשפתיו בלי הכנה כלשהי , אלו היו נשיקות קטנות אבל הייתי צריכה לדעת יותר טוב הרי זה סהר , הוא מיד לקח שליטה והנשיקה הפכה להיות לוהטת , לא הצלחנו להוריד את הידיים של אחד השני מגופינו . הוא הידק אותי אליו ואני ניסיתי להיות כמה שיותר גבוהה כדי שאני אצליח להגיע אליו לשפתיים , הוא ירד לנשק אותי בצווארי וקולות אנחה יצאו מפי בשקט חרישי , עצמתי את עיניי והתענגתי על שפתיו שנוגעות בצווארי בלי רחמים , משאירות סימנים להוכחה שאני שלו  .
" נועה . . " מלמלתי כשפקחתי מעט את העיניים , סהר המשיך בשלו ואני לא יכולתי להתנגד ולהפסיק , הכנסתי את ידי מתחת לחולצתו וחיבקתי את הגב שלו ושרטתי אותו בעדינות . 
" נועה.  " המשכתי לומר 
" מה ? " סהר מלמל בין נשיקה לנשיקה ורכן לנשק אותי בשפתיי וכשהוא נישק נשיקה מדהימה . 
" אני כאן !"  נועה אמרה וסהר התנתק ממני כשהוא גלגל את עינייו עדיין מביט בי וחייך  .
" איך לעזאזל היא מצאה אותנו ? " הוא לחש לי  ואז עמד לצדי כשהוא מביט בה ואני מסמיקה לגמרי , לא מאמינה שסהר אוהב אותי, אותי . אותי אותי אותי אותי . אותי את יולי אמסלם , סהר אוהב אותי . סהר הלל אוהב את יולי אמסלם . 
" אתם באים או שאתם הולכים לעשות את כאן ? " היא עקצה וזרקה מבט מזלזל . 
" עושים את זה כאן . " סהר ענה לה ושתינו פערנו עיניים , סהר חייך חיוך מנצח ונועה התעצבנה ממש . 
" רק אל תשכח להשתמש בקונדום , שלא יהיה לך איידס . " היא אמרה , זונה , ועוד חשבתי שהיא אחת החמודות אבל מתברר שיש לה פה גדול ושהיא שרמוטה לא קטנה . 
" האמת שאחרי שאני ואת שכבנו נועה , הייתי חייב לעשות בדיקות .. " סהר החזיר לה והיא הייתה מופתעת מתגובתו . 
" כפוי טובה !"  היא אמרה בכעס והלכה בצעדים חזקים ומרשימים לנוכח העובדה שקשה ללכת ככה בחול . 
" זונה . " הוא מלמל וחזר להביט בי בחיוך .

" אם אתה רוצה שנלך אליהם -  " התחלתי לומר והוא הניד בראשו . 
" ממש לא , אם הם לא מקבלים אותך אז אין להם מה לקבל אותי . " הוא אמר והרגשתי רע עם עצמי שהוא מקריב את החברים שלו בשבילי , מוותר עליהם למעני . 
" הם היו הרבה לפני אצלך בחיים .. אל תוותר עליהם בגללי , מה יקרה ואם כל הקשר שלנו לא יצליח  ? " שאלתי אותו , לא ידעתי לומר אם נפרד כי תכלס אנחנו לא חברים , הוא אומר שכן אבל .. הוא אומר לכולם , לא לי . 
" אמרתי לך שאני לא הולך להניח לך "  הוא אמר לי ומשך אותי אליו לשוב נשיקה סוערת  . 



התיישבתי במכונית של סהר כשהוא הביא את ההזמנות שלנו ממקדולנדס , לא הפעלנו את הרדיו .. אהבתי את השקט ולשמוע את הנשימות שלנו . כשהוא חזר הוא הניח את השקיות עליי . 
" עוד רבע שעה באר שבע הא? "  הוא אמר בטון מצטער , למה כולם שונאים את באר שבע ? למה כולם מצטערים שהם חוזרים לכאן ? אין על באר שבע וגם לא יהיה מעולם . 
" נשמע שלא בא לך על באר שבע . "  אמרתי והבטתי בו . 
" כי באר שבע מוגבלת , אי אפשר לעשות בה כל כך הרבה דברים ..  " הוא אמר נשמע כמו כולם , כמו איתי , כמו האחים שלי שרוצים לעזוב את באר שבע אבל מעולם לא היה להם את הגב הכלכלי ועכשיו שיש לנו את הירושה אני יודעת שכולם הולכים לברוח מכאן , כמה שיותר רחוק מהדרום . 
" ותמיד יש מלחמות , ויש מיליון בדואים , בקושי יש כאן משהו טוב אחד .  " הוא אמר בטון עצבני . 
" זה לא כזה נורא סהר  , ב''ש זה הבית . " אמרתי 
" בסדר אחרי שאני אשרת בצבא אני מתכוון לעוף מכאן אחת ולתמיד . " הוא אמר , נשמע בדיוק כמו אחים שלי . לא עניתי לו כי אני לא רוצה לריב עכשיו , גם זה נראה לי טיפשי לריב על זה . אם הוא רוצה לעזוב אחרי הצבא את באר שבע , שיעזוב אני לא חושבת שנשאר ביחד לעולמים .. אני יודעת שברגע שימאס לו הוא יתנהג אליי בדיוק כמו שהוא מתנהג לנועה ולשאר האקסיות שלו . 


הגענו לבאר שבע והוא נסע לבית שלו , היה מוקדם יחסית , חמש וחצי  . משעה שתיים בערך אני עם סהר היום בלי להחשיב את היום בבית ספר .  הוא חנה והוצאתי את השקיות והתקדמנו לעבר הבית שלי כשהוא מחבק אותי וחייכתי . 
" את חייבת להכיר אותו .  " הוא אמר ואז שרק ומיד הכלב שלו הגיע והתחיל לרחרח את השקיות ואני נעמדתי דום . 
" תרגעי , הוא נושך אבל אותך לא . "  הוא אמר וצחק והסתכלתי על הכלב שלו שישב למרגלות המדרגות והביט בנו . 
" תלטפי .. "  הוא אמר וחטף ממני את השקיות , התקרבתי לכלב שלו כשאני מהססת לשלוח את ידי אבל בסוף שולחת ומלטפת את גבו , הפרווה הייתה נעימה למגע והרגשתי מעט את עצמותיו וסלדתי מזה מעט . 
" זהו .  " אמרתי וקמתי מיד והוא צחק ופתח את הדלת ומיד הצחוק שלו נפסק והרמתי את מבטי כשאני רואה מולי בחור שנראה ממש כמו סהר , אחד על אחד . 

" יולי תכירי,  זה אחי זיו . .. זיו זו המלכה יולי . " סהר הציג אותי וחשתי מבוכה מעט . 
" אהלן . " הוא אמר , הוא היה דומה לסהר אבל שערו היה מעט יותר ארוך והבגדים שלו לא היו כמו של סהר , אלא יותר .. יותר של היפי כזה . אבל היפי עם סטייל . 
" היי . " עניתי וסהר עלה במדרגות ואני אחריו , נכנסו לחדרו והוא הניח את השקיות על המיטה ואז נשכב כשהוא פותח את השקיות . 

" ואו .  " הוא אמר כשהוא מריח את ריח האוכל . 
" אחיך לא היה כאן כשלמדנו נכון  ?"  שאלתי אותו והוא הנהן. 
" חזר מהודו . " הוא הסביר ונגס בהמבורגר ואני לקחתי את שלי ונגסתי גם . 

IM YOURS - אני שלךWhere stories live. Discover now