פרק 7 : דייט אבל לא דייט .

4.6K 186 8
                                    


~נקודת מבט של יולי~

" רועי !" אמרתי כשנכנסתי לבית וראיתי את רועי מתיישב במקום שלי , מיד רצתי וחיבקתי אותו , נישקתי אותו בלחי והוא חייך אליי .

" יפה שלי . " הוא אמר לי וליטף לי את השיער .

" נו בבקשה רחלי תשארו לישון כאן . " אמא שלי ביקשה מאמא של איתי .

" טוב , יולי, אנחנו זזים עכשיו " נטלי אמרה לי ונשיקה אותי על הלחי כשהיא אוחזת ביואב ויוצאת מביתי. נעלתי את הדלת והתפרשתי על הספה , השעה שתיים בלילה , בכלל לא שמתי לב שכל כך מאוחר .

" יש מקום תאמיני לי רחל . את תשני בחדר של יולי ויולי תשן במיטה של אחד הבנים . עמית לא כאן " אמא שלי התעקשה , אמא הכל טוב ויפה שאת רוצה שהיא תשן כאן , כן? אבל אינמצב בעד שום הון בעולם שאני ישנה בחדר של החיות אדם האלה .

" אמא גם מאוחר עכשיו אולי באמת .. " איתי אמר ומיד רועי הביט בי בחצי חיוך והתקרבתי לשבת בשולחן , התיישבתי והנחתי את רגליי על הספה .

" כן תשנו כאן . אל תדאגו . " רועי אמר וקם.

" לאן ? " שאלתי אותו

" לגינה.. דניאל יש לך מצית? " רועי שאל כשהוא מחפש על עצמו את המצית.

" אני באה . " אמרתי לו וקמתי

" גם אני והיל באים , איתי בוא . " דניאל אמר ויצאנו מהבית משאירים את המבוגרים כאן .

" אז איך היה ? " שאלתי את רועי בשקט

" נדסקס על זה אחר כך . " הוא אמר והנהנתי. עצמתי את עיניי נותנת לרוח הקרירה שהגיעה לבאר שבע ללטף את רגליי . הרוח מלטפת היכן שסהר ליטף , אני לא רוצה לתת לו את הרושם המוטעה שאני רוצה אותו . הוא חתיך ונראה טוב ויש לו ריח מדהים אבל אני באמת לא רוצה אותו לקשר . הוא בן אדם של ישר ולעניין ואני לא , קשה לי לגשת לנושאים במהירות כל כך כמוהו . אבל הנגיעה שלו בירכיי העבירה בי זרם חשמל שמעולם לא הרגשתי , זה היה מלא קסם .

" תגיד אתה מבאר שבע ? " דניאל שאל את איתי וזרק מצית לעבר רועי .

" אני גרתי כאן עד גיל 16 ואז עברתי להרצליה .. ובזמן האחרון חזרתי לגור אצל אמא שלי . " איתי הסביר לו והדליק לעצמו גם סיגריה , הוא מעשן ? הוא מעולם לא עישן לפני .

" מה חזרת לחור הזה ? " רועי שאל והם צחקו ואיתי גיחך.

" באר שבע תמיד זה הבית . " הוא אמר ואז עלה לו פרצוף שצוחק , " לא משנה כמה ניסיתי לברוח מבאר שבע תמיד העיר הזו גררה אותי חזרה אלייה . " הוא אמר ולקח שאכטה מהסיגריה.

" ואו אתה אומר את זה כאילו זה דבר רע .. " הילי אמרה והניחה את ידה על החזה כשהיא פעורת עיניים .

IM YOURS - אני שלךWhere stories live. Discover now