פרולוג

8.1K 237 21
                                    

הסתכלתי שוב בפעם במראה , זו החולצה המאה שהחלפתי תוך 5 דקות וככל שאני מביטה במראה יותר אני מרגישה הרבה יותר מכוערת , הייתה לי התבלטות קשה בין החולצה הירוקה הבהירה החלקה לבין הגופייה הכחולה הכהה עם הכתפיות הדקות ספגטי . נאנחתי ולבשתי את החולצה הירוקה הבהירה , אחרי הכל היא תדגיש לי את המעט ירוק שיש לי בעיניים בערבוב עם החום . סירקתי את שיערי במהירות , הוא לא ארוך אבל גם לא קצר . הוא מגיע לי עד הכתפיים ויש לי פוני בובה שאני תמיד מסיטה אותו לצד כי בזמן האחרון הוא ארך מאוד והוא מפריע לי בעיניים ומתנגש לי עם הריסים . השיער שלי שחור , פשוט שחור , אין לי משהו מיוחד אפילו העיניים בקושי , קמצוץ של ירוק קרוב קרוב לאישון ובקושי שמים לב אליו . רק אם נכנסים לי לעין , אני חושבת שמישהו יצליח להבחין בזה .

מרחתי מעט אודם , ממש מעט . בצבע אדום כהה שיתאים לגוון העור השחום שלי , פעם שנאתי את השפתיים העבות שלי אבל לאט לאט התאהבתי בהן כשהן התאימו לפנים שלי ולגילי . פשוט הייתי ילדה בת 4 עם שפתיים ענקיות שיצאו משליטה .

סגרתי את הכפתורים של הג'ינס ומרחתי את הזיעה הקלה שנוצרה לי בידיים על הירכיים שלי . נשמתי עמוק , ונשפתי במהירות . שוב פעם מביטה במראה , מסרקת , עושה סיבוב ולוקחת את ספרי מתמטיקה .

הבגרות עוד שבועיים ואני צריכה ללכת לבית של סהר הלל , סהר היה כדורגלן .. זאת אומרת הוא עדיין עד שהוא שבר את הרגל שלו והוא מרותק בבית , אני מעולם לא דיברתי עם סהר בחיים שלי זה מוזר כי אנחנו באותם הקבצות , 4 יח''ל אנגלית 3 יח''ל מתמטיקה אבל מעולם לא דיברנו . עד שהמורה נידבה אותי בעצמה לתת לו את השיעורים עד לבגרות וללמד אותו נושאים חדשים שלמדנו לא הייתי בכלל מעיזה להתקרב אליו עד י''ב , ליתר דיוק עד סוף י''ב .

סהר הוא בן אדם שקשה להגדיר מהרבה בחינות , קל להדביק לו את הסטיגמה שהוא שובר לבבות ושהוא סטוציונר אבל האמת שהיו לו 4 חברות ככה שמעתי לפחות , אבל מנקודת מבטי הוא התייחס אליהן כמו מלכות , עשה כל מה שהן רצו פינק ואהב אותן אבל מעולם לא נתן להן את ההרגשה שהוא הסמרטוט שלהן והן יכולות לשחק בו כרצונו , כשסהר רק הרגיש מאוים מגבר אחר מיד הוא נפרד מאותה בחורה , הוא שנא משחקים ואהב ללכת על " אול - אין "

סהר היה קנאי , תחרותי ללא ספק ולא הייה וותרן רק כשזה היה נוגע לבחורות , שהרגיש שהן פוזלות לבנים אחרים פשוט חתך את הקשר , אבל כשהוא רצה אותן ? ואו , הוא נלחם כמו אריה , לא עניין אותו אם יש להן כרגע חבר , אפילו לא היה לו אכפת אם הן היו נשואות . . טוב ככה אני חושבת . סהר היה בן אדם יפה , הוא עדיין בן אדם יפה ... ומי לא אוהב דברים יפים ? אף אחד . סהר היה עם מבנה פנים כמו של דוגמן , היו לו עיניים כחולות ושיער שחור על גבול החום , היו לו זיפים שהתנוססו כמו אמנות על הלסת התחתונה שלו . ( בתמונה סהר . ) אני בטוחה שמתי שהוא יחלים ויהפוך לשחקן כדורגל אני לא אתפלא אם הוא יהיה ממש מפורסם ויופיע על כל מיני מגזינים , עלונים ופרסומות בעתיד לפי המראה שלו . אין , מראה טוב תמיד עוזר לא משנה מה , כל מי שאומר שהאופי יותר חשוב הוא צודק , אבל כשזה בא ביחד עם היופי ? זה בונוס , לפעמים היופי מכפר על הכל . מכפר על ההתנהגות הזבל שלו .

האופי המחורבן שיש לו הרס לו את היופי שלו , הוא מתוק רגיש ומושלם אבל לבנות שהיו החברות שלו או לבנות שהוא התחיל איתן או פלרטט מדי פעם , מעולם לא התייחס לשאר הבנות , היינו שקופות בשבילו אפילו לא זכר את השמות שלנו , אנחנו למדנו איתו מכיתה ז' . אותם הקבצות והכל ואי אפשר לזכור את השם המזורגג שלי ? זה לא קשה , אין לי שם מסובך כולה יולי אמסלם . לא קשה לבטא וזה גם קצר . אבל משום מה הוא לא זוכר .

כשהמורה נידבה אותי לתת לו את השיעורים , כעסתי מבפנים . ידעתי שאני אתרגש ואלחץ ללכת אליו לבית . מעולם לא דיברנו בחיים , אפילו לא מה השעה או מתי האוטובוס יגיע . שום מילה ושום מבט ושום כלום .

לא משנה כמה ניסיתי לדרבן אותה שתחליף אותי היא הייתה תקועה עליי , אמרה שאני התלמידה הכי חזקה במתמטיקה בקבוצה ועדיף שאני אלך כי אני קולטת את החומר מהר ומצליחה להעביר אותו למוחות אחרים במהירות ובהבנה " ושהוא חייב ללמוד כי עוד שבועיים הבגרות והוא לא נכח בשיעורים די הרבה זמן .

איכשהו הרגשתי שהמורה יודעת שיש לי מלא זמן פנוי והיא מילאה לי אותו בזה שאני אעזור לסהר הלל . ועכשיו אני לחוצה יותר מתמיד , אני מפחדת שאני אאבד שליטה ואתחיל להיות פטפטנית יותר מדי ויאמר דברים שלא צריך לומר ואז הוא יחשוב שאני כל כך איבדתי את זה ולא יבין מאיפה נפלתי עליו .

למה היא לא יכלה לשלוח נגיד את , נועה ירושלמי ? גם היא גאון . טוב אנחנו 3 יח''ל כולנו גאונים כשאנחנו רוצים . אה ואולי כי היא גם האקסית שלו אז בגלל זה .

אוף אני לא רוצה לצאת מהבית אבל אני יודעת שאני חייבת . עוד עשרים דק' אני אמורה להיות שם , ובכוונה יצאתי מאוחר כדי שאני לא אגיע מוקדם ויחשוב שהקדמתי בשבילו למרות שאני שונאת איחורים כל כך .. אז אני אגיע בול בשעה חמש לשם ואתקתק בדלת שלו . מקווה שהוא לא ייפתח לי , שההורים שלו ואמן שהוא ישן או משהו כזה .

רק שאני לא אפגש איתו עכשיו . זה מוקדם מדי .






IM YOURS - אני שלךWhere stories live. Discover now