פרק 20 : תל - אביב .

3.3K 195 9
                                    


הגענו לתל אביב לאחר ארבעים דקות וקצת יותר , הבניינים כל כך גבוהים שבקושי אפשר לראות את השמיים . הם היו בצבע כחול אחיד,  כולם . תהיתי אם זה השקף של השמיים או שזה הצבע של הבניינים בכלל . 
" אוהבת ? " סהר שאל כשהבטיתי פעורת פה אל עבר הבניינים . 
" מאוד , לאן הולכים ? " שאלתי אותו והוא חייך חצי חיוך ורכן לעברי ונישק אותי בשפתיים במשך דקה ארוכה , נשיקה לוהטת לגמרי , למזלי היינו באור אדום אז אף אחד לא צפר ולא נעליים . 
" נו .  " שאלתי אותו ותופפתי את ירכי .
" נלך למסעדה , אני רוצה שכל החברים שלי יראו עד כמה יפה את . "  הוא אמר ולבי נצבט .. פאק , לא .  אני לא אסתדר איתם בכלל , אני וסהר מגיעים מעולמות שונים לחלוטין . מה יהיה איתם  ?

" אני לא לבושה טוב למסעדה , הייתי בטוחה שתקח אותי לים או משהו . "  התחלתי למלמל בפחד ולחץ . 
" את מהממת , איזה לבוש יש  למסעדות ?  " הוא שאל בגיחוך והניח את ידו על ירכי החשופה  .
" לבוש של אנשים נורמלים ..  " מלמלתי בעצבים , הוא לבש יפה , הוא לבש ג'ינס קצר עד הברכיים בצבע כחול בהיר וחולצה לבנה חלקה של מותג כלשהו שלא הצלחתי לזהות .

" די יולי , את מהממת . את הכי יפה בעולם . " הוא אמר וליטף את הלחי שלי וחייך חיוך מדהים .
" אתה יודע שאיתי עזב ..  " אמרתי והסתכלתי עליו והוא על הכביש , כאילו התחמק ממבטי .
" מצטער על המצב שנוצר ביניכם  .. אבל זה לא מעניין אותי כי עכשיו יש לי אותך . " הוא אמר בישירות , הוא באמת חצוף . כל הסיפורים שמספרים עליו שהוא משיג בנות בצורות שלא מזיזות לו כל כך נכונות לגביו אפילו שמה שהוא עושה זה לא בסדר זה מושך כל כך .
" אני רציני.  " הוא אמר כשהוא הביט בי וקלט את הרמת הגבות שלי .



הגענו למסעדה שהייתה ליד הים  , כמו שציפיתי מסעדה יוקרתית ושקל אין עליי .. לא ציפיתי באמת שנוציא כסף אוף למה אני תמיד כזו ? המארחת כמובן לא הפסיקה להיות מהופנטת ממבטו של סהר , הוא היה נראה בן 20 , כל הסטייל שלו והגובה שלו בכלל רק הוסיפו לזה שהוא היה נראה מבוגר בצורה מושכת אני נראיתי מעריצה שלו או משהו כזה כי היא התעלמה לחלוטין מקיומי .
" כן שמרנו כיסאות לשני אנשים , אתה באת לבד ? " היא שאלה והקלידה בטבאלט הענק שלה .
" לא , היא איתי ..  " הוא אמר והרים את הידיים שלנו שהצבעות היו משלובות , היא הסתכלה עליי במבט שלא מצא חן בעיניי בכלל , העיניים שלה הביטו בי מלמעלה עד למטה והפה שלה הייה מעוות , זונה בת זונה  .

" יש בעיות !? " תקפתי אותה אבל סהר מיד עצר אותי בגופו והחזיר לי מבט כועס .
" אפשר שנכנס ? מחכים לנו . "  סהר אמר בקול רגוע והיא סימנה לנו איפה לשבת כשאני מלמלת בלי הפסקה קללות .


הגענו לשולחן והמארחת הלכה , ישבו שם בערך עוד שני בנים ושתי בנות מהבית ספר ותבור  . הם צחקו ואז שהם הרימו את מבטם אליי כולם השתתקו במבוכה וגם אני , התחבאתי מאחורי גופו של סהר .
" סהר ..  ? " בחורה שאלה והחוותה עם סנטרה לכיווני כשהיא עושה מבט של מה לעזאזל היא עושה פה?
" מה קורה ? תכירו זו יולי אמסלם , הבת זוג שלי . " סהר אמר וזז הצידה ופתאום הם הביטו בי בירור ולא הייתי מאחורי גופו של סהר מתחבאת .
" היי .. " מלמלתי בשקט והם לא ענו , התיישבנו והמלצרית הגישה לנו תפריטים .
" מה את רוצה ? " סהר שאל ושתקתי , התחבאתי מאחורי התפריט הענק כשאני יודעת שהמקום הזה לא מתאים לי ולא רק אני יודעת , כולם יודעים , המארחת , האורחים , וחברים של סהר . גם סהר יודע אבל הוא מדחיק משום מה .

IM YOURS - אני שלךOnde as histórias ganham vida. Descobre agora