Log In 2

Da pcholy

20.1K 1.5K 341

Apakah benar Syamimi dan Aisyah sudah mati?Jika mereka masih belum mati,apa yang mereka akan lakukan? (reakaa... Altro

Surat
Partner In Crime
Its Begin Now
Undi
Bilik 1
Akibat
Garam
Antara dua
12 September 2016
Human
-
Bilik 3
Timbang
Korban
Secret room
WHATtpad?
STEPhene
Aisyah
Bilik 4
Ending Teaser (1)
Burn
Bilik 5
Rampas
Sakit ke?
Bunuh
Yus
Yus -ii
Bilik 6
THIS CANT BE
Lupa
Terperangkap
Isyraq
Bilik 7
Mia
Jalan Keluar
Boss
She is coming
Who is that?
esok
Final

Arahan

484 40 0
Da pcholy

Suasana menjadi hening seketika.Kenapa?Sebab aku nak tengok berapa lama diorang boleh tahan tak bersuara.'

"Kenapa kau kurung kitorang dekat sini?"Tanya Izzah .Akhirnya ada yang memecahkan suasana yang krik krik.Namun bukan itu soalan yang aku nak korang jawab..jadi,aku diam.

Seakan memahami aku Izah bertanyakan sesuatu yang amat menarik perhatianku."Kau benci kitorang?"Soalnya.Aku tersenyum dan hanya menjawab dengan satu patah perkataan."Ya"

"kenapa?"Soal Izzah yang sedang memerhati sekeliling.Mencari di mana suara aku keluar?Haih,dekat bawah kerusi hang tu aku letak speaker dia.

"Kauorang ingat peristiwa 12 september 2016?"Soalku.Takmungkin mereka lupa apa yang telah mereka lakukan.Mereka memalukan seseorang yang paling aku sayang.Seseorang yang aku rasa sedih kalau dia sedih.(Okay kenapa bahasa macam bahasa baku ni?)

Mereka berpandangan antara satu sama lain.Aku tersenyum sinis.Kauorang ingat aku akan lupakan macam tu je?Dont you know sekecil mana pun kesalahan yang kau buat aku akan ingat sampai mati!

Sebab korang dia meminggirkan diri.Sebab korang dia masuk ke dunia hitam.Dunia kekejaman.Dunia kejahatan.Dan sebab korang juga dia mati!

-tbc-


Continua a leggere

Ti piacerà anche

171K 10.3K 46
[Romance Story] Tentang janji yang harus ditepati
99.7K 2.5K 32
DIHA 'AFINA tidak menyangka sama sekali yang dunianya bakal berubah disebabkan si pemilik nama ARIYYAN. Semua gara-gara rakaman video yang ditinggalk...
559K 6.9K 7
Terkadang jalan takdir mempermainkanku. --Aisha Fayola Adhiyaksa-- Masa lalu menjadi batu sandunganku ketika takdir mulai berpihak padaku. --Marshal...
Suamiku Mr.Bad Boy Da qiss

Mistero / Thriller

731K 31K 54
Hanania gadis yang naif dan ceria terperangkap dengan seorang lelaki yang bad boy secara tidak sengaja di dalam lif. Pertemuannya membuat dia jatuh c...