THIS TOWN- לארי סטיילנסון

بواسطة 30082007michl

51.7K 4.3K 5.7K

** גמור** הקדמה: לואי היה מעורב בתאונת דרכים ואיבד את הזיכרון שלו, לואי צריך להתרגל לחיים שלו מחדש: הורים שלא... المزيد

0 part
1 part
Part 2
Part 3
הודעה
part 4
part 5
part 6
part 7
Part 8
Part 9
part 10
part 11
part 12
part 13
part 14
part 15
part 16
part 17
part 18
part 19
part 20
part 21
part 22
part 23
part 25
part 26
part 27
part 28- last part
Epilogue
Bonus!!
זיאם!!!
חידוש!!! -Perfect Now

part 24

1.2K 119 207
بواسطة 30082007michl

שלומותתת
סורי שלא העלתי פרק הרבה זמן פשוט חזרתי ללימודים אז לא ממש יצא לי אגב אם מישהו חזר ללימודים אני יותר מאשמח אם תכתבו איך הולך לכםםםם
מקווה שתהנו מהפרק אנחנו מתקרבים לסוף!!!
ממש תודה על 800 הצבעות אני רוצה שננסה להגיע בפרק הזה ל40 ואם לא הצבעתם לפרקים הקודמים זה ככ ישמח אותי אם תצביעו וכשאתם מגיבים זה מדהים!!!
מקווה שתהנו מהפרק תודיעו לי בסוף איך יצאאא

נ.מ זאין פיין מאליק

חצי שנה אחרי*

״זאין אתה רציני?״ ליאם שאל אותי והנהנתי בהתרגשות ״מה מה קרה?״ נייל שאל, הוא ישב על הספה עם בירה ביד ומבט מסוקרן. גיחכתי כי אפילו לא שמתי לב שהוא שם ״אמה אמרה אבא.״ אמרתי בהתרגשות.

אמה היא הילדה שאני וליאם אימצנו לפני חצי שנה, היא בת 6 חודשים והיא התחילה להשמיע קולות והיום היא קראה לי אבא בפעם הראשונה

״היא יודעת לדבר? אני כבר חוזר אני חייב ללמד אותה להגיד דוד נייל.״ נייל אמר והתרומם מהספה,הוא הושיט לי את הבירה ורץ לחדר של אמה.

התקרבתי לליאם שישב לידי ונשקתי ללחי שלו. הוא הכניס את היד שלו לשיער שלי ונשק לשפתיי, חייכתי כנגד הנשיקה ולחשתי ״אני אוהב אותך״ הוא חייך והסתכל לעייני ״גם אני״ לחש והלב שלי התפוצץ מאושר.

עברו הרבה דברים בחצי שנה האחרונה. נייל מתכנן להציע נישואין למיה ולואי והארי עדיין ביחד כמובן, הארי ממשיך להגיד שהוא סידר את העיניינים עם הניק הזה אבל משהו שם נראה לי חשוד כי הוא כבר לא בעבודה שלו הרבה כמו פעם, אני אנסה לתפוס אותו לשיחה.

לי ולליאם עברה חצי שנה אינטנסיבית וקשה בטירוף אבל מצד שני התקופה הכי יפה בחיים שלי, מהרגע שהבאנו את אמה הבית מואר יותר, תרתי משמע... הילדה הזאת לא ישנה בלילה וזה משגע אותנו אבל אנחנו לא מתחרטים אפילו לא לשנייה. היא המלאך שלנו והיא הדבר הכי חשוב לנו.

*

״היי חבר׳ה״ לואי קרא כשהוא והארי נכנסו לבית ולואי בא לחבק אותי, לאחר מכן כולנו התיישבנו בספה. לואי והארי שיחקו עם אמה, וליאם נייל ואני דיברנו על ההצעת נישואין של נייל.

״קנית כבר טבעת?״ שאלתי ונייל הנהן ״הנה תראה״ הוא אמר והראה לי תמונה של טבעת מהטלפון שלו ״וואו נייל הטבעת ממש יפה״ ליאם אמר והנהנתי בהסכמה (ה.כ הטבעת בתמונה היא הטבעת שנייל הראה לבנים) ״איזה טבעת? על מה אתם מדברים?״ הארי שאל והסתכלתי על נייל בבילבול.

״שיט שכחתי להגיד לכם, אני מציע נישואין למיה.״ נייל אמר והסתכלתי על איך שהפרצוף של הארי משתנה, הוא נפגע. ״בהצלחה אחי אני שמח בשבילך״ לואי אמר והארי התרומם מהספה והלך לשירותים.

״נייל ברצינות לא אמרת להארי?״ ליאם שאל ואני הסתכלתי על נייל ״אני שכחתי לואי והארי היו עסוקים כל היום שלא שמתי לב״ נייל אמר והניח את היד שלו על הראש בתסכול. הארי כזה רגיש אבל אני יכול להבין אותו, אם לואי לא יספר לי כשהוא והארי יהיו מאורסים אני אהרוג אותו ״לך תדבר איתו ניילר״ אמרתי לנייל והבנים הנהנו בהסכמה, הוא הנהן והתרומם אל עבר השירותים.

נ.מ נייל הורן

דפקתי בדלת של השירותים ״הארי זה נייל תפתח רגע,״ קראתי ושמעתי את המנעול של הדלת זז. הוא פתח את הדלת וכשראיתי את המבט המאוכזב על פרצופו הלב שלי התכווץ.

אני לא התכוונתי לפגוע בו אני רציתי להגיד לו אחרי שאני אציע לה בתקווה שהיא תגיד כן ואז לבקש ממנו להיות השושבין שלי. נכנסתי לשירותים וסגרתי אחרי את הדלת, הארי נראה פגוע והלב שלי התכווץ בפעם השנייה ״הארי תקשיב בבקשה לפני שאתה אומר משהו״ אמרתי והוא הסתכל עלי.

״אני לא התכוונתי לשכוח פשוט לאחרונה אתה ולואי יותר ביחד ולא הגעתם להמון פגישות ואני הכי מבין בעולם כי לואי עדיין צריך עזרה עם הזיכרון שלו ואתה עובד ואתם עברתם המון דברים לאחרונה אז אתם מנסים לחזק את הזוגיות, אני באמת מבין פשוט לא יצא לנו לדבר המון זמן ויצא ששכחתי לספר לך, אבל אם להיות כנה אני התכוונתי לספר לך אחרי שהיא תגיד כן, בתקווה שהיא תגיד כן ולבקש ממך להיות השושבין שלי. אני מניח שזה לא יצא כמו שציפיתי ואני מצטער שזה יצא ככה, אתה יודע שאתה החבר הכי טוב שלי ושאני תמיד מספר לך הכל, אני אוהב אותך ואני מצטער שפגעתי בך״ אמרתי והארי חייך חיוך קטן.

״זה בסדר בלונדי״ הוא אמר, לפי הכינוי הבנתי שהכל בסדר וחייכתי, חיבקתי אותו וברגע שסיימנו להתחבק הוא הביא לי מכה בראש ״פעם הבאה שאתה לא מספר לי משהו אני אפרק אותך במכות אידיוט״ הוא אמר וגיחכתי ״זה מגיע לי אני מניח, שנצא אליהם שושבין שלי?״ שאלתי והוא צחק והנהן.

*

״אמה אלוהים מה כזה קשה בלהגיד נייל? נייל!!״ אמרתי לאמה והיא התחילה לבכות ״אוי לא, ליאם!״ קראתי וליאם הגיע תוך שנייה.

״מה עשית הפעם אידיוט?״ הוא שאל והסתכלתי עליו במבט תמים ״אני? כלום! זאת לא אשמתי שהיא לא מצליחה לדבר תשים אותה באורז אולי יש בה בעיה.״ אמרתי וליאם התחיל לצחוק, הוא יצא מהחדר עם אמה בידיו והלכתי בעקבותיו. התיישבנו בסלון וחייכתי, לואי והארי מתמזמזים להם, ליאם וזאין משחקים עם אמה

ואני? אני מחכה שהנסיכה שלי תגיד  ״כן״.




מקווה שנהניתם מהפרק אל תשכחו להצביעעע
מזכירה לכולם על הקבוצה שיש לי בווצאפ מי שרוצה שישלח לי הודעה באינסטגרם אני מצרפת את כולם אני מעדכנת בקבוצה על הפרקים שעולים ולרוב נעזרת בקבוצה לפרק הבא!!
michl.cohen 
זה האינסטגרם שלי❤️❤️


















..

واصل القراءة

ستعجبك أيضاً

1.2M 83.2K 120
הסיפור מכיל: •נצרות •תכניים מיניים •שפה גסת רוח •לארילארילארילארילארילארילארי ☺️
5.5K 373 14
עונה שנייה ל my handsome daddy השלישייה גדלה והנה הרגע הגורלי מגיע. מי האלפא? "ג'יימס הוא הבטא סייימון ולוקאס האלפות." "מה?!" ובנוסף לכל האכזבה...
5.7K 403 23
פרסי יחד עם אנבת מגיעים להוגוורטס ומשם הכל מסתבך... *פרסי לא הנכד של וולדמורט*
953K 63.2K 101
סיפור על לואי והארי. הסיפור כולל: -שפה גסה -תכניים מיניים -מדע בדיוני