THIS TOWN- לארי סטיילנסון

By 30082007michl

51.6K 4.3K 5.7K

** גמור** הקדמה: לואי היה מעורב בתאונת דרכים ואיבד את הזיכרון שלו, לואי צריך להתרגל לחיים שלו מחדש: הורים שלא... More

0 part
1 part
Part 2
Part 3
הודעה
part 4
part 5
part 6
part 7
Part 8
Part 9
part 10
part 11
part 12
part 13
part 14
part 15
part 16
part 17
part 18
part 19
part 20
part 22
part 23
part 24
part 25
part 26
part 27
part 28- last part
Epilogue
Bonus!!
זיאם!!!
חידוש!!! -Perfect Now

part 21

1.6K 116 315
By 30082007michl

קחו סתם תמונה יפה של זאין כי הוא המלך
הייי פחות אהבתי את הפרק הזה אבל אני ממש אשמח לשמוע את דעתכם, איך עובר עליכם היום? תאכלו ותשתו זה חשוב❤️
מקווה שתהנו מהפרק🙂

אגב ממש ממש ממש תודה הגענו ל600 הצבעות ואני צרחתי מהתרגשות❤️❤️

נ.מ לואי טומלינסון

חודשיים אחרי*

פקחתי את העיניים שלי והרגשתי נשיקות על אורך כל הבטן שלי. התקפלתי בעדינות וניסיתי להעמיד פנים הכי טוב שאני יכול כדי שהארי לא ישים לב שהתעוררתי. הוא תפס בבוקסר שלי ופערתי את עיניי, הוא יודע כמה אני שונא לעשות את זה בבוקר אלוהים. תפסתי ביד שלו במהירות והוא התחיל לצחוק (ה.כ החלטתי לא לכתוב פרקים עם סמאט מסיבה שאני עדיין לא מרגישה בנוח מקווה שתסלחו לי)

"אלוהים הארולד, כמה פעמים אני אגיד לך לא בבוקר? גם ככה היינו כמו חיות אתמול." אמרתי והוא חייך ונישק לשפתיי, זאת הפעם האלף שהוא מנשק אותי לפני שאני מצחצח שיניים, הוא טוען שזה לא אכפת לו כי הוא אוהב אותי אבל נוותר לו כי הוא פשוט מתוק.

הרבה קרה בחודשיים האלה, נזכרתי בכמה דברים קטנים שקשורים למייק וקצת על ליאם וזאין, הו ליאם וזאין הם התקשרו אתמול ואמרו שהם יגיעו היום שכחתי לספר להארי שיט "הארולד," קראתי והוא הפסיק לנשק את הצוואר שלי "אה בייבי?" אמר בקול עמוק של בוקר ואני לא אשקר, העמוד שדרה שלי הגיב בצורה מוזרה נגיד ככה "ליאם וזאין מגיעים היום שכחתי להודיע לך, אתה יכול להזמין גם את נייל ומיה?" שאלתי והוא הנהן והמשיך לנשק לצוואר שלי.

על מה חשבתי? אה כן אני והארי עברנו לגור ביחד והיה משהו בנוגע לעבודה של הארי. מישהו הלשין על זה שהוא יוצא עם מטופל אבל הוא אמר שהוא יסדר את זה. אני מאוד דואג לגבי זה כי אם מישהו יגלה שאני והארי יוצאים יפטרו אותו וזה הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה, אבל אני סומך עליו שהוא יסדר את זה.

זאין וליאם התחילו לחפש ילד לאמץ, אני הולך להיות פאקינג דוד, אני ממש מתרגש ושמח בשבילם, אני מאמין שהם יצליחו. החודשיים האלה היו מושלמים. הארי היה הכי רומנטי שהוא יכול להיות, כשחגגנו חודש הוא הציע לי לעבור לגור אצלו וזה פשוט היה הכי מתוק שיש.

"הארי, למה אתה מזיע תיהיה רגוע בייבי מה קרה?" שאלתי את הארי והוא חייך. למה הוא כל כך מלחיץ אותי? "לו, אני יודע שאנחנו ביחד רק חודש ואני פשוט כל כך נבוך, תסלח לי אני נלחץ מדברים כאלה. רציתי להציע לך לעבור לגור איתי אבל אני אבין אם לא תר-" הוא אמר וקטעתי אותו כשנשקתי לשפתיו.

הוא חייך כנגד שפתיי והצמדתי את מצחי לשלו "הכל בסדר, אני רוצה." אמרתי והוא נאנח בהקלה. אני לא מסוגל הוא כל כך אידיוט (ה.כ אני אהיה חייבת להסכים) אבל גם מתוק כל כך "אני אוהב אותך." לחשתי והוא חייך כמו טמבל "גם אני לו, חודש שמח." אמר וחייכתי "חודש שמח." השבתי והוא נישק לצווארי וירד לאט לאט לבטני ו... אתם כבר יודעים:)

**

נ.מ זאין פיין מאליק

"בייב מי הולך לספר להם?" שאלתי את ליאם בלחץ, הרגל שלי רעדה והזעתי טיפה, הלב שלי קפץ על טרמפולינה או משהו ובחיים לא התרגשתי בצורה כזאת "אפשר ביחד בייבי, אל תדאג יהיה בסדר." אמר ונשק לידי. הנהנתי בהיסוס ויצאנו מהרכב.

התקדמנו לבית של לואי והארי, נייל עבר לגור עם מיה אז זה רק הבית שלהם עכשיו. ליאם דפק על הדלת, חיבקתי אותו והוא נשק לראשי. הדלת נפתחה והארי הופיע בפתח הדלת עם בירה ביד. הוא לבש סקיני גינס, כמובן וחולצה ורודה עם נקודות "חולצה יפה האזה." החמאתי בכנות והוא חייך "תודה זאין, לואי חפר לי ללבוש אותה כנראה שאני צריך להקשיב לו יותר." אמר בחיוך מאוהב ברגע שהזכיר את השם של לואי "ללואי יש טעם מצויין בבגדים תקשיב לו יותר." ליאם אמר והנהנתי בהסכמה.

הארי פינה לנו את הדרך לבית ונכנסו לבפנים, לואי ישב במטבח עם פרצוף שהוא עושה רק כשמשהו לא מסתדר לו או כשמשהו רע קורה, אוי אלוהים. הלכתי אליו ונגעתי בכתפו. הוא קפץ מבהלה וגיחכתי בשקט, נשקתי לראשו והוא חייך "היי זאין." אמר בהתרגשות מזוייפת והוא מיהר לכבות את הטלפון, אוקיי זהו אני הולך לגלות מה קרה.

משכתי את ידו והוא נעמד, הובלתי אותו לאחד החדרים, הבית הזה ענקי אז הייתי צריך לבחור חדר אחד. פתחתי את הדלת וחדר כושר ענקי נגלה לעיניי אבל נחזור לזה יותר מאוחר. "כן לו מה קרה?" שאלתי והוא השפיל את מבטו "למה אתה חושב שקרה משהו?" שאל והוא שיחק עם אצבעותיו כשראשו עדיין מושפל "לו אתה לא יכול לעבוד עלי ושנינו יודעים את זה. עכשיו תספר לי מה קרה." אמרתי ברצינות והוא התיישב על הרצפה. התיישבתי אחריו והוא נראה כועס מתמיד.

"אוקיי אני הולך להגיד לך משהו ואתה לא מספר להארי בשום מצב בעולם" אמר והעיניים שלי נפערו "אתה בוגד בו?" כמעט צעקתי ולואי מיהר לסתום את פי בעזרת ידיו "לא, נראה לך?" אמר ונשמתי בהקלה "אוקיי, תספר." אמרתי והוא התיישר.

"אוקיי אז ככה, התקשרו אלי היום מהבנק ושאלו אם אני מודע לזה שמייק לוקח כסף מהכסף שהשארנו לחתונה ועניתי להם שאין לי מושג על מה הם מדברים, הם הסבירו לי שלפני התאונה אני התחלתי לחסוך כסף לחתונה שלי ושל מייק ומסתבר שמייק לקח בחודשיים האחרונים כסף מהכסף שאני חסכתי בשביל החתונה והם אמרו שהוא זייף חתימה שלי." לואי אמר ואני הייתי עם מבט מבועת על הפנים.

"אני יכול לתבוע אותו על כך אבל הבעיה היא שהארי מכיר אנשים מבית המשפט והם יכולים לגלות שאנחנו יוצאים, מה שיגרום לפיטורים של הארי וזה הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה." אמר ונשכתי את שפתיי בלחץ, בעיקרון הוא יכול לאיים על מייק שהוא יתבע אותו, אבל מייק לא יפחד מלואי. הו רגע "לו יש לי רעיון." אמרתי והוא הסתכל עלי במבט מבולבל.

נ.מ לואי טומלינסון

"אנחנו יוצאים נחזור מאוחר ביי." זאין אמר לליאם והארי כשיצאנו מהחדר כושר, הוא משך את היד שלי והעברתי להארי מבט מצטער, הוא הנהן בהבנה וזאין ואני יצאנו מהבית.

"רק תגיד לי מה עושים לעזאזל." אמרתי לזאין בטיפה עצבים והוא נעצר ונעמד מולי "יש לי חבר שהוא שוטר, הוא אמר שהוא יסכים לאיים על מייק שלא יתקרב אליך יותר ושאם הוא לא יתוודה שהוא לקח לך מהכסף וזייף חתימה אז אתה תתבע אותו." זאין אמר והסתכלתי עליו כאילו הוא משוגע, טוב הוא משוגע אבל זה רעיון טוב אני לא אשקר, מה שאומר ששוב נאלצתי להסכים לשטויות של זאין.
**
אני וזאין הסתתרנו קרוב לדלת של הדירה של מייק וג'ו, החבר של זאין צלצל בפעמון "משטרה, נא לפתוח." קרא ודפק על הדלת, כמעט התפוצצתי מצחוק אבל שתקתי ברגע שמייק פתח את הדלת. "קרה משהו?" מייק שאל עם פרצוף מפוחד, אלוהים אני רק צריך פופקורן ואני מסודר.

"מייק מילר אני צודק?" השוטר שאל ומייק הנהן בפחד "אתה מכיר מישהו בשם לואי טומלינסון?" השוטר שאל ומייק הנהן שנית "האם אתה זייפת חתימה של לואי ולקחת כסף מהבנק שלו?" השוטר שאל ומייק לקח צעד אחורה והסתכל על השוטר כאילו היה רוח רפאים "כ- כן אד- אדוני." מייק גמגם והפנתי את מבטי לזאין, הרמתי אגודל למעלה וחייכתי.

"אם אתה לא תחזיר את כל הכסף שלקחת ותתוודה על מעשיך אני אדאג שלואי יתבע אותך, ושנינו יודעים שזה לא יגמר כמו שצריך." השוטר אמר ומייק התחיל להזיע "אנ-אני אתוודה אדוני ו- ואני לא א- אתקרב ללואי יותר בחיים אני נשבע." מייק גמגם שנית וחייכתי בסיפוק.

"יופי מייק שיהיה לך ערב טוב." השוטר אמר "ערב טוב אדוני." מייק אמר וסגר את הדלת, הסתובבתי לזאין וחיבקתי אותו בחוזקה "תודה" לחשתי לאוזנו "תמיד." הוא השיב וחיבק אותי חזק יותר.

***

נ.מ זאין פיין מאליק

"אוקיי בייב אני כינסתי את כולם בסלון, אתה מוכן לספר להם?" ליאם שאל אותי ונישק ללחי שלי, הנהנתי באיטיות והוא נישק לשפתיי וחיבק אותי "אני אוהב אותך, אל תהיה לחוץ יותר מדי." ליאם אמר ואני הנהנתי בהתרגשות, התקדמנו ביחד לסלון וכולם ישבו והסתכלו עלינו.

"אוקיי היי לי ולזאין יש משהו מאוד חשוב להגיד לכם ורצי-" ליאם אמר, טוב עד שקטעתי אותו "מצאנו ילד לאמץ והוא יגיע שבוע הבא!" צעקתי ולואי הסתכל עלי עם עיניים פעורות "שני טמבלים בבקשה תגידו לי שזאת לא פאקינג מתיחה." לואי צעק ואני הנדתי בראשי "לא אידיוט זאת לא מתיחה." צעקתי ולואי צרח וקפץ עלי בחיבוק.

"ידעתי שאני הייתי צריך להגיד את זה." ליאם מלמל וגיחכתי כנגד הצוואר של לואי "מזל טובבב" מיה צעקה ונייל קפץ עלי בחיבוק גם כן, מיה הצטרפה ואז הארי.

"אני באמת ראיתי את זה קורה, אני מרגיש מנודה לא אשקר." ליאם אמר וכולם הסתכלו עליו במבט זומם "אוי לא." ליאם אמר וכולנו קפצנו עליו בחיבוק "אלוהים אני אוהב את כולכם." ליאם מלמל וכולנו צחקנו.

***

נ.מ לואי טומלינסון

אני והארי שכבנו ביחד על המיטה בזמן שהארי קרא ספר על פסיכולוגיה או משהו ואני ראיתי 'פרינדס'. החלטתי שזה הזמן המתאים לספר לו מה קרה עם מייק אחרי שכבר הכל סודר.

"הארולד," קראתי "מממ?" הוא פלט והסתכל עלי "אני צריך לספר לך משהו אבל תישבע שלא תכעס." אמרתי והוא הנהן "אין אין אני ידעתי, אני אמרתי למיה שאתה ונייל ביחד והיא אמרה שאין מצב כי אתה בחיים לא תהיה הטעם של נייל." הארי אמר והסתכלתי עליו במבט מבולבל.

"אלף, אני הטעם של כולם. בית, לא למה שתחשוב ככה?" שאלתי והארי התחיל לצחוק "קדימה בייבי תספר מה קרה." הוא אמר בקול מרגיע והנהנתי, התכרבלתי לזרועותיו והנחתי את ראשי על החזה שלו.

"מייק זייף את החתימה שלי ולקח מהכסף ששמרנו לחתונה, לפני שאתה מתחיל אני טיפלתי בהכל, הוא יחזיר את הכסף, יודה באשמה ובחיים לא יתקרב אלי יותר." אמרתי ולא היה לי את האומץ להסתכל על הארי.

"אוקיי, אני גאה בך לו אבל פעם הבאה תספר לי טוב בייבי בוי?" הוא שאל בקול עמוק והכינוי שהוא נתן לי, אני לפעמים לא מבין אם הוא מנסה להרוג אותי או שזה יוצא לו בטעות.

"תראה מה השעה אלוהים אני הולך לישון לילה טוב הארולד." קבעתי והוא גיחך ונשק לראשי, הסתובבתי עם גבי מופנה אל החזה של הארי הוא הניח את ידו על הבטן שלי ונשק לצווארי.

"לילה טוב מלאך״.

אגב זה הפרק עם הכי הרבה מילים, 1500 מילים זה מטורף לא יודעת איך היה לי כוח.
הפרק פחות טוב כי לא כתבתי אותו בלילה (אני רגילה לכתוב בלילה) מקווה שתסלחו לי🥲










**

Continue Reading

You'll Also Like

11.9K 1.4K 70
׳לא רציתי לשחרר אותו, רציתי להיות איתו כל חיי, רציתי לקשור את החיים של שנינו ביחד, הוא הרים את מבטו אליי ומיד הסתערתי על שפתיו ונישקתי אותן ללא הפסקה...
17.3K 839 25
~אור~ הפופולרי של השכבה, בכיתה יא 8 כול הבנות בשכבה אובססיביות אליו הוא הומופוב ידוע בשכבה ואף אחד לא מעיז להתעסק איתו. ~גל~ הוא לא פופולרי בכלל ...
234K 15K 87
אנאבל ליאנר אוורנסון היא נערה כמו כל נערה אחרת. אנאבל היא בחורה בדרך כלל שקטה ובודדה ובתיכון שלה היא תמיד לבד והיא מסתדרת עם זה טוב מאוד כי לאף אחד...
15.5K 1.8K 13
סיפורי אגדה הם עלילות קסומות מלאות באבירים, נסיכות ופיות. אחת מאותן אגדות היא סינדרלה, הסיפור המוכר על האחות המנוצלת שלילה אחד מתחפשת לבת אצולה בכ...