פרק 35

4.7K 289 67
                                    

I see red - Everybody Loves an Outlaw
-
דקות ארוכות שיונתן ואני מתנשקים בלהט במיטה שלי, אצבעותיו של יונתן שלובות באצבעותיי והוא מרתק אותן אל המיטה ככה שאני לא יכולה זוז מתחתיו.

שפתיו של יונתן מתנתקות משפתיי, הוא מנשק את הלחי שלי באינספור נשיקות קטנות ויורד עם שפתיו אל הנקודה הרגישה שמאחורי האוזן שלי, הוא מוצץ אותה ואני נאנחת בהנאה.

אני מרגישה את אגנו של יונתן נצמד אל שלי עוד יותר ואני כורכת סביבו את רגליי, הוא עובר לצוואר שלי וגם לו מעניק יחס מיוחד.

יונתן,״ אני ממלמלת בהנאה, יונתן מהמהם ולא עוצר לשנייה, אני מרגישה את גופי עולה בלהבות ואני מרגישה שאני עומדת להתפוצץ, תשליטי בעצמך אישה.

אני מצליחה לשחרר את ידי מידיו של יונתן ובעזרתן אני דוחפת אותו מעט לאחור, אבל רק בשביל להפיל אותו למטה ולעלות מעליו.

כל רגל שלי מונחת בצד אחר של מותניו ולרגע אני מביטה בגבר האלוהי ששוכב מולי, השיער שלו פרוע על ראשו והעיניים שלו זוהרות אליי, הוא לא זז ומתבונן בי במעין ציפייה ואדישות מעורבבים.

הוא הדבר הכי סקסי מושך שיצא לי לראות וכשהמחשבה הזאת עוברת בראשי אני מצמידה את שפתיי אל שפתיו של יונתן, אני נועצת את ציפרוניי בחזה החשוף שלו.

אני שומעת אותו נאנח אל שפתיי ותוך רגע ידיו שהיו שמוטות על סדין המיטה המבולגן אוחזות במותניי וגורמות לעוד שלי לסמור מהמגע המחשמל שלו.

אני לא נרגעת ונושכת את שפתו התחתונה של יונתן בהתגרות, הוא מיד מגיב לי ולוחץ על מותניי באגרסיביות.

אני מוצאת את עצמי מנתקת את שפתיי משפתיו של יונתן חסרת אוויר, אני פוקחת את עיניי ומתנשמת בכבדות.

ראשו של יונתן שעון על מסעד המיטה והוא מביט בי בחיוך מרוצה, הוא מניח נשיקה חטופה על שפתיי וטופח על ישבני בשובבות.

״ניצחתי.״ הוא אומר בסיפוק, אני מגחכת בעייפות ונשכבת על גופו של יונתן כך שראשי על החזה שלו, הוא כורך ידיו סביב גופי ואצבעותיו מלטפות את גבי באיטיות מענה.

״יונתן?״ אני שואלת בלחישה, יונתן מהמהם כאחד שמחכה שאמשיך, האוזן שלי צמודה לבית החזה שלו ומאזינה לדפיקות הלב שלו ואני בוהה בארון החשוך שמולי.

״למה התכוונת ב.. מת עלייך?״ אני שואלת במבוכה, זה מעסיק אותי מהרגע שהוא הוציא את שתי המילים הארורות האלה מהפה המושלם שלו. שילך לעזאזל.

״מה זאת אומרת?״ הוא להבדיל ממני - כמו תמיד, מלא בביטחון, הידיים שלו לא מפסיקות ללטף אותי וזה מדרבן אותי להמשיך לדבר.

״פשוט.. מה זה אומר?״ אני מתקשה להסביר את עצמי, מזל שהחדר חשוך ואני לא רואה את הפנים שלו והוא לא את שלי, לא אחרת הייתי נבוכה יותר ממה שאני עכשיו ויונתן היה רואה את זה.

מלש״ביותWhere stories live. Discover now