פרק 25

4.4K 268 37
                                    

הריני מקשר - אושרי כהן
-
מסיבת האירוסין של קים ודור עברה במהירות מהרגע שיונתן ואני חזרנו אל כולם באלגנטיות.

למען האמת נטע בכלל לא שמה לב שנעלמתי ואני מניחה שהיחידי שקלט היה קים שקרץ לי ברגע שהופעתי שוב.

יונתן גם לא שכח את ההבטחה שלו ולאורך כל הערב תפסתי אותו מחייך, קורץ או מתנגש בי בכוונה. אני לא אשקר שזה היה מחמיא וחיכיתי כבר שהוא יבוא לדבר איתי, אבל זה לא קרה ואני מניחה שהוא פשוט לא רצה להחליץ אותי אחרי שתקפתי אותו.

היום שלי במשרד התחיל ב.. חיוך, הרגשתי אופטימית, השמש זרחה ולמרות שזה היה כבר קיץ היה כל כך נעים בחוץ, לבשתי שמלה די צמודה פרחונית בעלת כיווצים וכתפיים מעט נפוחות, סנדלים בצבע גוף עדינים ותפסתי את קצוות השיער שלי בקליפס קטן מעל לראשי.

״בוקר טוב,״ חייכתי לגבריאל, ״בוקר מעולה,״ הוא חייך אליי. אפילו לאכילת ראשים שלו הייתה לי סבלנות היום.

״את נראת שונה,״ הוא אמר לפתע, הרמתי אליו מבט מופתע, מה זה אומר?

״זאת אומרת, שונה טוב.״ הוא מיד הוסיף ואני צחקקתי נבוכה, אידיוט. חסר לו וזה לא היה טוב.

״עשית משהו בשיער?״ הוא כיווץ את גבותיו בבלבול, שללתי את דבריו עם ראשי והוא בחן אותי מספר שהיות בסקרנות לפני שהוריד את מבטו חזרה אל שולחן המחשב.

״אני יודע, את עשית גוונים!״ הוא קרא בקול, גלגלתי את עיניי מגחכת, עשיתי גווני שמש, הרבה לפני שעברתי לתל אביב.

״לא עשיתי כלום.״ קבעתי ״עגילים חדשים?״ שאל מכווץ את גבותיו מתמקד בי, ״בכלל אין לי עגילים!״ מחיתי מפנה לכיוונו את אוזניי, גברי הנהן בסקרנות.

״אני מפריע?״ הפנתי את מבטי המבוהל את יונתן ביחד בכניסה, הוא הביט בי בחיוך וכפר לי להשפיל את מבטי במבוכה, אלוהים החיוך הזה עדו יהרוג אותי.

״למה אתה תמיד מגיע אחרון?״ גברי שאל במרמור, גיחכתי ויונתן לא אמר דבר, הוא רק עקף את שולחנו של גברי והתיישב לצד המחשב שלו.

״כי אתה יכול.״ גברי ענה לעצמו במעט קנאה, שמעתי את יונתן מכחכח בגרונו.

משהו ביונתן היה מלא ביטחון אבל צנוע, זאת אומרת, היה לו המון כוח וזה היה ברור - הוא היה חכם, שנון ואינטליגנט וזה ניכר במשרה שלו ובדיבור שלו, והוא היה גם יפה, כריזמטי, הורס את הבריאות בקיצור, וזה היא ניכר בחברים ועל אחת כמה וכמה בבחורות שהקיפו אותו בכל מקום.

שמתי לב שאני מפענחת את האופי של יונתן יותר מדי, וזה הפחיד אותי. ככל שלמדתי על יונתן יותר רק פחדתי ממני יותר, בחורים כמו יונתן נכנסים לך ללב וגורמים לו להישבר הכי חזק שאפשר.

בחורים כמו יונתן גורמים לך להתאהב בהם כל כך, להרגיש ברת מזל שהם מדברים איתך, וכשהם זורקים אותך בצורה הכי מכוערת שיש? הם אפילו לא משאירים לך את האופציה לשנוא אותם על זה, רק להתמרמר שהם כבר לא שלך.

מלש״ביותWhere stories live. Discover now