قسمت دوازدهم

1K 191 291
                                    


سلام به همگی😁

خوب امروز گفتم با قسمت جدید سورپرایزتون کنم😁

از اونجایی که هفته دیگه نیستم، این هفته دو قسمت آپ کردم که جبران بشه😁😍😍

امیدوارم از خوندن این قسمت لذت ببرین😍😍

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


جونگده از پشت میزش بلند شد تا به اتاق استراحت بره. بکهیون رو دید که روی میز کیونگسو نشسته و داره با هیجان یه چیزی براش تعریف میکنه اما اونقدر گرسنه بود که ترجیح داد فعلا اول بره سراغ غذا خوردنش به جای اینکه درگیر اون دوتا دیوونه بشه.

وقتی وارد اتاق استراحت شد دید همه میزها پر شدن به جز یه میز که یه نفر پشتش نشسته. اون آدم پشتش به در بود اما زیادی آشنا میزد، جلوتر رفت و دید که درست حدس زده، سهون اونجا نشسته بود و مشغول خوردن یه کاسه کوچیک نودل آماده بود.

"هی سهون! منم میتونم اینجا بشینم؟"

سهون بدون اینکه چیزی بگه، سرش رو بالا و پایین کرد و جونگده روی صندلی کنارش نشست. ساک غذاش رو که شامل یه قوطی آب میوه و سه تا ساندویچ بود روی میز خالی کرد و با خنده گفت "پسر واقعا داشتم از گرسنگی میمردم". نگاهی به سهون انداخت و قبل از اینکه غذاش رو شروع کنه، یکی از ساندویچ هاش رو به طرفش هل داد، صورت بی حس سهون بالاخره یه لبخند کوچیک روش نشست و بعد از یه تشکر آروم ساندویچش رو برداشت. جونگده هنوز چند دقیقه نشده بود که ساندویچ اولش رو تموم کرده بود و داشت میرفت سراغ دومی که صدای باز شدن در و خنده بلند بکهیون اومد. برگشت و برای بکهیون و کیونگسو که همراه هم اومده بودن دست تکون داد تا بیان اونجا، بکهیون و کیونگسو هم بعد از سلام کردن به اون دوتا پشت میز نشستن.

جونگده با دهن پر به سختی گفت "این روزا به نظر خوشحال میای"

کیونگسو با ابروهای بالا رفته به خودش اشاره کرد و جونگده با خنده گفت "آره! تو! دارم با تو صحبت میکنم"

کیونگسو دهنش رو باز کرد تا جوابش رو بده اما بکهیون پیش دستی کرد و گفت "خوب تو هم اگه داشتی با کیم جونگین قرار میذاشتی خوشحال میشدی!"

سهون که گیج شده بود گفت "ها؟"

بکهیون جواب داد "خانم نظافتچی هات و جذاب کیونگسو!"

سهون که احساس میکرد گیج تر از این نمیتونه بشه دوباره با تعجب پرسید "این یعنی چی؟"

کیونگسو یه مشت محکم پشت بکهیون زد که دادش بلند شد و اونم برای تلافی موهای کیونگسو رو کشید و کیونگسو برای اینکه موهای عزیزش رو نجات بده با آرنج زد تو پهلوی بکهیون و همینطوری بدون توجه به اطرافشون مشغول کشتی گرفتن با هم شدن. جونگده که کاملا به دیوونه بازی های اون دوتا عادت داشت به نظرش همه چی طبیعی بود و بدون اینکه تلاشی برای جدا کردنشون بکنه با بی خیالی رو به سهون گفت "کیم جونگین یه پسریه که کیونگسو استخدام کرده بود تا آپارتمانش رو براش تمیز کنه و حالا دارن با هم قرار میذارن و همونطور که بکهیون گفت به طرز کشنده ای هات و جذابه" و بعد دوباره مشغول خوردن ساندویچش شد.

What A Beautiful Mess This IsWhere stories live. Discover now