123

288 29 66
                                    



ג'ייסון: השגתי לך את ה12 ליטר של דם שרצית

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ג'ייסון: השגתי לך את ה12 ליטר של דם שרצית.

דיק: וואו, איפה מצאת 12 ליטר של דם מזויף?

ג'ייסון: אתה רצית דם מזויף? הו...













עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

מידנייטר!

מידנייטר נחטף בהיותו ילד ונערכו עליו ניסויים על ידי מדען מטורף בשם הנרי בנדיקס, הנרי מחק את זכרונותיו וזהותו של מידנייטר והפך אותו למתנקש להשכרה.
היכולת המרכזית של מידנייטר מתבטאת במחשב המתקדם שבראש שלו שמאפשר לו לראות את כל התוצאות האפשריות לסיטואציה שמולו, הוא מסוגל לנתח ולהתכונן לכל מהלך של היריב שלו לפני שהם אפילו עושים אותם.
יש לו חושים מוגברים, רפלקסים משופרים, יכולת לחימה משופרת, מהירות, ריפוא, עמידות וחוזק משופרים. מידנייטר יכול לשרוד במצבים קיצוניים בעזרת שתלים במוח שלו שנועדו לעזור לו לשרוד בכל מצב - זה כולל בחלל החיצון ללא ציוד מגן, בקור הרבה מתחת לאפס, ללא אוכל או שתייה או שינה. הוא יכול לכבות את התחושה של כאב בגוף שלו כך שהגוף שלו יכול להמשיך להילחם במצבים שהכאב לא יאפשר לאדם רגיל ובנוסף זה עוזר לו להישאר ער כאשר מנתחים אותו גם במצבים שצריך הרדמה מלאה הוא מסוגל להישאר בהכרה מלאה ודרוך.
המערכת החיסונית של מידנייטר כל כך מתקדמת שהיא הצליחה להילחם באיידס ולהירפא תוך שישה שבועות וצינון לא נשאר יותר מכמה דקות. היכולת עזרה לצוות שלו כאשר חבר אחד שלו לקחת מנת יתר של הרואין והדם של מידנייטר הוחדר בתור עירוי ועזר לנקות את המערכת הקורסת.
בנוסף לזה יש לו לב שני בגוף למקרה שיקרה משהו ללב שלו.
מידנייטר התחתן (ושוכתב והתחתן שוב) עם חבר הקבוצה שלו שהיה איתו עוד מהניסויים בתור ילד, אפולו - אנדרו פולאסקי.
למידנייטר אין שם אך הזהות האזרחית שלו נרשמה בתור לוקאס טרנט, שם שנחשב לשם האמיתי שלו למשך זמן מה אך לא באמת ידוע מה שמו.

















הנה אני חופרת לכם על מידנייטר כי הוא מדהים. תודה ושבת שלום.

ובפינת הפוסטים האהובים עליי שראיתי השבוע באמצע משבר אמצע החיים:

The Big Comic BookWhere stories live. Discover now