85

331 42 8
                                    




Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



[בדייט הראשון שלהם]

באקי: אז אני חייב להגיד לך ישירות...אני ממש בקטע של בדס"מ.

סטיב: [מסתכל בתפריט]

סטיב: אני לא חושב שיש להם את זה פה.




















עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

סקרלט וויץ'!

וונדה מריה מקסימוף היא מוטנטית רבת עוצמה שנחשבת בעיני רבים (וטוני סטארק) ברמת אומגה בכוח - מה שאומר שאי אפשר להגדיר את גבול הכוח המתקדם של המוטנטים האלו (בניהם אפשר למצוא את: ג'ין גריי, סטורם, מגניטו ועוד)
הכוח העיקרי שלה הוא קסם כאוס שאותו היא יכולה לתרמן (בין הכוחות שלה אפשר למצוא: טלקניזיס, תעופה והשתגרות)
הכוחות שלה גדלו עם הזמן וכאשר היא נתקלה במכשפה בשם אגת'ה שהדריכה אותה בקסם ושליטה על קסם כאוס ברמה כל כך נרחבת היא הייתה מסוגלת להחיות את המתים, ליצור שדות כוח ובעקרון לשנות את המציאות בהתאם לרצונה.
בין היכולות שלה היא יצרה את 'house of M' שם היא יצרה מציאות שכל אדם בעולם קיבל את מה שהוא הכי רצה (מגניטו שלט בעולם, קרול דנוורס הייתה גיבורה פופלארית בקרב בני האדם וכו') בסוף היא החזירה דברים לקדמותם אך לא לפני שהיא מחקה את הכוחות של 90% מהמוטנטים ביקום.
בנוסף היא גם יצרה מחדש את שני הילדים שלה עם וויז'ן (שהתבררו להיות חלקים ממפיסטו) והעניקה להם את כוחותיהם.
וונדה ידועה כי היא מסוגלת להתנגד לכוח של הפיניקס ולגרום נזק לגוף המארח שלו.
לעומת זאת וונדה מאוד לא יציבה נפשית והמשברים הנפשים שלה יכולים וגרמו לתוצאות הרסניות במיוחד עד לנקודה שהנוקמים והאקס-מן רצו להרוג אותה כי לא היה שום דרך לתקן את מצבה הנפשי.








ההיסטוריה של הכוחות שלה בכללי די מבלבלים.
בכל מקרה, אני ממש מחכה לוונדהוויז'ן כי יש סיכוי גדול שמה שמראים בטיזר זה בעצם הכוחות שלה לשינוי מציאות וסוף סוף אולי נראה את בילי וטומי (הילדים של וויז'ן ושלה)
אם נראה את בילי בתור וויקאן עם האלקינג (הבן זוג והארוס שלו) אני אתפוצץ, אוקיי???

אם בא לכם לראות הצצה אל בילי תקראו strikeforce 2019, יש שם באקי😉 ואנג'לה (אחותו הממש לא סטרייטית של ת'ור. אני ליטרלי צרחתי כשהיא התנשקה עם סאטאנה)



Xoxo

The Big Comic BookWhere stories live. Discover now