118

280 38 54
                                    




Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




קלינט: למה אתה ככה?

באקי: מקסים?

קלינט: השטיק של הבחור הקשוח והמהורהר, למה אתה כמו שאתה?

באקי: אני אומנתי בתור ילד להיות רוצח ונשלחתי להילחם עם רוע בעצמו. אני פוצצתי, קפאתי, עברתי שטיפת מוח והוכרחתי להרוג בשביל האויבים שלי בזמן שכל מי שהיה לי אכפת ממנו גדל, שכח ממני ומת. כנראה שיש לזה משהו לעשות עם זה.

באקי: למה אתה?

קלינט: בעיקר בשביל תשומת לב.


























עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

לוקי!

לוקי ידוע בתור אדם שלא משאיר אנשים לידו הרבה זמן, בוטח בהם או מתחבר אליהם אך למעשה חוץ מת'ור יש ללוקי חברה טובה בשם וריטי וויליס (התרגום של שמה הוא פשוטו כמשמעו אמת בנורדית עתיקה) והכוח שלה הוא להבחין בכל שקר, מתחת לכל תחפושות, מלכודות בלתי נראות או אשליות ואפילו כאלו שנוצרו בעזרת קסם חזק.
וריטי פגשה לראשונה את לוקי כאשר היא יצאה לדייט איתו והצליחה לראות דרך האשליה שלו (הוא היה בגוף של נער) ולזהות שהוא בעצם לוקי.
לאחר זמן קצר שהם היו חברים לוקי ברח ואמר שהוא כבר שכח ממנה אבל היא זיהתה מיד שהוא משקר ולבסוף הוא חזר ואמר לה כמה שהיא חשבה לו, הוא סמך עליה מספיק בשביל לצרף אותה לקרב כדי שתבחין במלכודות כדי לשחרר את אסגארד.
למרות אהבתו אליה, לוקי לא תמיד יודע איך להביע זאת וכמה וכמה פעמים הוא סיכן את חיה ואף כלא את נשמתה בתכשיט (למרות שזה היה בשביל להציל את חייה כי הוא חשב שהעולם הולך להחרב)






















דרך אגב, הבדיחה הראשונה ליטרלי לקוחה מהקומיקס. זה מדהים.
(Tell of suspence #101)

(Tell of suspence #101)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Big Comic BookWhere stories live. Discover now